امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

نگرانی مامان واسه تو

1390/4/13 9:11
2,022 بازدید
اشتراک گذاری

یک نگرانی من نسبت به تو دارم که از شدت نگرانی مشاوره تلفنی گرفتم و اینها رو به من گفتند .

تو برای گرفتن هر چیزی از یه بچه دیگه زود گریه می کنی و پیشه من می یای و به من با گریه می گی من اصلا دوست ندارم اینطوری و زنگ زدم و مشاوره گرفتم .اما نمی دونم دوروست می شی یا نه ؟

  • اول اینکه در مقابله دیگران از تو دفاع نکنم و بگذارم خودت این مشکل رو حل کنی .
  • به گریه هات اهمیت ندم و محلت ندم تا خودت ساکت بشی .
  • بگذارم با کودکان دیگه تنها باشی و دخالت به بازیهات نداشته باشم و از دور مراقبت باشم .
  • اجازه بدم خودت حق خودت رو از دیگران بگیری تا یک مرد با اعتماد به نفس و قوی بشی .
  • مردها معمولا با خاطره مرد بودنشان همیشه بی دلیل اعتماد به نفس بالایی دارند اما اگر بی دلیل در کودکی از شما دفاع بشه این اعتماد به نفس کم می شه و و برای هر کاری به دیگران پناه برده و کمک می خواین .
  • در واقع دکتر روانشناس به من گفت :دوستی خاله خرسه رو کنار بذارم .همیشه مادر پدر نیستند که از تو دفاع کنند .
  • گفت : بدترین کار دفاع از تو در مقابه دیگران آن هم جلوی توست .که بی اعتماد به نس ترین انسانها را به این دنیا تحمیل می کنه .
  • سعی کن همیشه مرد خودت باشی محکم و قوی و با اعتماد به نفس .
  • من تمامه سعی خودمو برای موفق بودن تو می کنم در مجله شهرزاد این ماه نوشته فقط ٧ سال وقت دارید .
  • من یک ماه هست دارم تلاش می کنم اما هنوز موفق نشدم و تو هنوز برای گرفتن حق خودت پیش من می یای و با گریه از من کمک می خوای .
  • امیدوارم به زودی برات بنویسم که موفق شدم و تو یک مرد واقعی شدی .
  • دوست دارم خیلی زیاد و بهای این دوست داشتنم رو هم بهت می دم و احساساته مادرانم رو زیر پا می زارم تا یه مرد ازت بار بیارم .اینده تو برای من مهمتره شاید ما همیشه نباشیم تا از تو دفاع کنیم نگران نباش مادرت یک مادره اردیبشتیه محکم و دقیق و خیلی سختگیر .

موفق و پیروز باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تربچه
13 تیر 90 9:42
سلام عزیزم
وای چه مشاوره ی باحالی
امیدوارم موفق باشی البته از اونجایی که شما یک مادر اردیبهشتی هستی و من هم اردیبهشتی هشتم مطمئنم از پسش بر میای
اصولا ما اردیبهشتی ها از پس همه چیز برمیایم
جواب آزمایش هم که پرسیده بودی همچین خوب نبود دکتر گفت باید میکرو بشیم. انشاالله بعد از سفر سوریه تصمیم می گیریم

kheili khoshbakhtam az in ke ma har do ordibeheshti hastim.mesleh ham.madaraneh ordibeheshi behtarin tarbiat koonandeh farzand hastan.man nemigam ketabha va taleman migeh mageh na ?

مامان آريا
13 تیر 90 10:34
سلام خيلي كار خوبي كردين كه مطالب مشاورتون و توي وبلاگت گذاشتي و ماماناي ديگه هم استفاده كنن اميدوارم موفق بشي كه حتما" هم مي شي چون توي سن اينجور چيزا طبيعيه نگران نباش فقط بايد بدوني چطوري باهاشون رفتار كني و كنار بياي
موفق باشي
امير علي خوشگل و نانازم هم ببوسش


mamnonam azizam.az rahnamaeehat. aria joon ro beboosssssssssss
مدرسه مامان ها
13 تیر 90 10:38
سلام مامان مهربون خداوند فرزند پاک و نازتون رو بهتون ببخشه. مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
مامـان آتـیـن
13 تیر 90 13:13
سلام عزیزدلم وای چه خوب که این مطلبو با ما هم در میون گذاشتی چون این مسئله ممکنه برای هر مادری پیش بیاد و مادر ندونه باید چیکار کنه!! درک می کنم که چقدر سخته اشکای گل پسرتو ببینی و مجبور باشی خودتو بی خیال نشون بدی اما انشالله که نتیجه دلخواهتو از این قضیه می گیری عزیزم می بوسمت مهربونم
مامان تربچه
13 تیر 90 19:24
سه نور آمد به عالم پر ز احساس معطر هر سه از عطر گل یاس سه نور تابناک آسمانی حسین بن علی ، سجاد و عباس دوست گلم، عیدت مبارک التماس دعا
مامان فرشته
13 تیر 90 22:01
سلامممممممممم عزیز دلمممممممم
چه جالب منم اردیبهشتی هستمممممم
ما از پسش بر می آییم
ههههههه اعتماد به نفس رو داشتی ؟


mamnoonam ordibeshtia ro eshgh hast. banooyeh ordibeheshi movafaghtarin madaran boodan.ishalah ma ham mishim.
مهرانه مامان مهرسا
14 تیر 90 11:21
سلام ممنون از مطالب مفيدتون بوس گنده براي امير علي ناز
helia & Sarah
14 تیر 90 16:22
آفرین به این مامان جسور و برنامه ریز و دقیق همه باید اینجوری باشیم هممون این مشکلات را داریم
مامان آريا
15 تیر 90 11:55
سلام عزيزم خوبي پسمل خوشگلم خوبه يه بوس از طرف من ازش بگير
مامان ماهان
15 تیر 90 17:17
عزیزم چه خوب که این مطلب و گذاشتی منم استفاده کردم ممنون
معصومه مامان سهند
15 تیر 90 19:25
امیدوارم که در کار و فکرتون موفق باشید و اون چیزی رو که میخواهید هرچه سریعتر بهش برسید


mersiiiiiiiiiii khahar joon.shoma ham hamintor
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد