امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

خانه خاله گیتا

1390/4/15 19:49
1,908 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از صبح برای نهار و شام به خانه خاله گیتا رفتیم صبح ساعت ١١ به زور بیدارت کردم و رفتیم تو و دانیال هر دو کنار هم با مهربونی بازی می کردین و به هم کار نداشتید .شب هم عمو دامون و بابا امدند و تا ١٢ انجا بودیم .البته از صبح در خانه خاله سرفه می کردی شب بردیمت دکتر .به اقا دکتر می گفتی عمو دامون کجاست ؟ بریم پیشه خاله گیتا .

دکتر معاینه ات کرد و گفت که سرما گرما شدی و چیزی نیست شربت سرما خوردگی داد و گفت کمی چرک داره گلوت .مادرت بمیره .زود خوب شو مادر جون .

داروهاتو به موقع میدم .فیرینی و هندوانه واسه اینکه تب نکنی و سوپ مرغ به دلیل اینکه اب زیاد از بدن دفع می کنه را به زور بلا بهت می دم تا زودتر خوب بشی مادر با بخور اب سرد .زود خوب شو .دعا کنید زود خوب بشه پسرم .دارم میمیرم .اینطوری می بینمش .

خدا جونم .خواهش می کنم .

دوستی بدون جنگ در کنار هم .

هر دو با مهربونی در کنار هم بودین و بازی می کردین در عالم خودتون بودین و به هم کاری نداشتید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
15 تیر 90 19:57
الهی زود زود خوب بشی عزیزم نگران نباش دوست جونم خوب میشه
مامان تربچه
15 تیر 90 21:56
آخی خاله جونی چی شدی؟ اما عیب نداره تو یک مامان مهربون داری که حتما حتما مواظبت هست برای سحر جون هم دعا میکنیم
faeqeh
16 تیر 90 13:42
عزیزم میدونم که برای مامانا سخته ولی مریضی های کوچولو ایمنی بدن نینی هامو نو قوی میکنه پس فقط بهش برس و ایشالا زودِ زود خوب میشه
معصومه مامان سهند
18 تیر 90 11:24
الهی قربونش بشم خیلی دلم سوخت به خدا ای خدای مهروبون هرچی نی نی نازه تو دنیا از مریضی نجات بده مخصوصا این امیرعلی خوشگله رو الههههههههههههههی آمین ممنونم که به ما سر زدید خاله جونم
مامان آريا
19 تیر 90 10:40
اميدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشي گلم بوس براي خوشگل خاله
بابای کوروش کبیر
19 تیر 90 15:01
آفرین به این مامان پیگیر وبلاگ نویس من چند وقته که فرصت نکردم وبلاگ کوروش کبیر رو آپدیت کنم امیرعلی باهوش مارو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد