امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

برای خاله های مهربون

1390/4/16 13:17
1,940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های خوب امیرعلی

تازگی کتابی رو شروع به خوندن کردم که خیلی واسم جالب اومد خواستم به شما هم معرفی کنم تا اگه تونستید حتما بخوانیدش .بسیار جاب و اموزنده است برای خانمها .

دیدن کتاب دست مادرها برای فرزندان بسبار اموزنده هست و در رشد فرهنگ و شخصیتشان بسیار موثر .

نام کتاب :راز گمشده -ناز و ابراز در خانواده

نویسنده : عبدالمجید دشتی براز جانی

چاپ سوم  می باشد.

یک قسمتش را برایتان می نویسم شاید دوست داشته باشید .

مشکل اساسی تنها از بی ابرازی مردان نیست بلکه از زیاده خواهی زنان می باشد .زن نباید همه چیز خود را شوهر خود بداند تا انجا که بی ابرازی مرد خود فلج شود .زن باید با شخصیت باشد و خود را باور داشته و قادر به تامین محبت از درون خود باشد .اگر چنین شد از مرد خود کمتر محبت می طلبد و در صورت بی محبتی مرد خود کمتر می شکند ولی به هر صورت زن هر اندازه نیز خود باور باشد به قلب و ابراز مرد خود نیاز دارد و در صورت رفع نشدن این نیاز متاثر خواهد شد . و .....................

امیدوارم بتوانید این کتاب را پیدا کرده و بخوانید .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

faeqeh
16 تیر 90 13:39
جالب بود ولی قبولش برای خانوما سخته
نسترن
16 تیر 90 15:26
سلام خانومی. ممنونم از راهنمایت . باید کتاب جالبی باشه.
helia & Sarah
17 تیر 90 17:00
خیلی ممنون بابت معرفی کتاب امیدوارم پیداش کنم
معصومه مامان سهند
18 تیر 90 11:26
جالب بود حتما میخرمش. قربونت بشم خاله جون ممنونم از دعای قشنگت و از اینکه به من و سهند سر زدید
مامان آريا
19 تیر 90 10:39
مرسي عزيزم از معرفي كتابت من كه حتما" مي رم مي خرمش
مامان ماهان
19 تیر 90 11:15
حتما تهیه میکنم تا بخونم ممنونم
malusak
20 تیر 90 1:55
سلام عزیزم چه بچه ی نازی داری ماشاالله مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ ملوسک لیدی ♥ لینک کن www.malusak-lady.blogveb.com بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
مامان مسیح
20 تیر 90 13:26
سلام عزیزم....خوبی ؟ ایر علی جونم خوبه ؟ خوش میگذره بهش ؟ ممنون از معرفیه کتابت...حتما اگه پیداش کردم...می خونم... بووووووووس واسه امیریییییی جججووووون
مامان آتین
20 تیر 90 17:34
باید کتاب جالبی باشه... ممنون عزیزدلمممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد