امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

گردش مامان ندا و امیر علی در یک روز بارانی

1390/8/8 22:09
2,803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر مرد شیرینم .فدات بشم من مامانی من .عاشقتم .از اونجایی که مامان ندا عاشق بارونه گفتم امروز دوتایی با هم بریم خانه بازی بوستان بگردیم و تو هم بازی کنی .خلاصه رفتیم و تو هم یک ساعتی به خوبی بازی کردی اما در یک مغازه اسب تزیینی بزرگی را دیدی و گیر دادی بخریم .وای گرون بود ١٠٠ تومن .من هم بردمت که بریم خانه در راه قیامت کردی و کلی گریه و داد و بیداد .تا حالا تو رو اینطور ندیده بودم .خلاصه مجبور شدم بیام بازارچه و برات باغ وحش بخرم .خلاصه اینقدر گریه کرده بودی که خوابیدی و بعد از اینکه بیدار شدی بابا اسی امده بود دنبالت و رفتی خانه شان .الان که زنگ زدم .مامان زری گفت تو سر حال امدی .خدا را شکر خیلی ناراحت می شم از ناراحتیت .پسرم قلبی تو .ناراحت نباش هرگز .دوست دارم .

fadat

همه کسمی پسرم .خانه بازی بوستان داری بازی می کنی .

nini

خیلی دوست داری با بچه ها نقاشی بکشی .

pesaram

با دقت نقاشی می کشی .

sherek

عاشق شرک هم هستی .این بلوز که پوشیدی عمه سهیلا دوباره زحمت کشید.دستت درد نکنه .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ماهان عشق
8 آبان 90 22:19
همیشه به گردش .کاش عکس نقاشیش رو هم گذاشته بودین.من خیلی نقاشیهای امیر علی رو دوست دارم.
dp
8 آبان 90 22:35
سلام . وبلاگ ملیسا خانم آپ شد . خوشحال میشیم به وبلاگ جگر گوشمون سری بزنید و ما رو از نظرات قشنگ خودتون بی نصیب نفرمائید .
مامان آرمان
8 آبان 90 22:48
سلام.خیلی میچسبه که تو این روزهای بارانی و هوای پاک با بچه کمی در شهر قدم بزنیم.من هم خیلی این چند روز لذت بردم.خیلی کار خوبی کردی رفتین بیرون...راستی این پارک بازی بوستان که رفتی تو کجاست که اگه تونستم من هم آرمان را بیارم.به نظر سر پوشیده است... خوش بحال امیر علی که اینقدر براش سوغات میارن و هی خوش تیپ میکنه
مامان آرمان
8 آبان 90 22:50
سلام مجدد.ایشاءا...روزی امیر علی جون را در لباس ورزشکاران حرفه ای ببینیم. خوبه که پسری بلال دوست داره برعکس آرمان اصلا اهل بلال نیست.
غزاله
9 آبان 90 10:47
عزيزم هميشه به تفريح و گردش.خوشبحال اميرعلي خان با اين مامان دوست داشتنيش كه عاشقه بارون.منم خيلي دوست دارم.دوما بازم خوشبحال اميرعلي خان با اين همه سوغاتي كه نصيبش ميشه.روي ماهشو ببوس
maman danial
9 آبان 90 17:30
bah,bah,hamishe be gardesh,doooosetoon daram,khosh bashin,boooos.
سیدمهدی
10 آبان 90 5:16
سلام .خواهرگلم. میشه بیای و تو نظر سنجی من شرکت کنی؟
مهرناز مامان امین حسین
11 آبان 90 10:42
سلام امیر علی جون الحمدالله خوش میگذره راستی خانه باغ بوستان چقدر قشنگه بخصوص با عکسهای خوشگلی که مامانی ازت گرفته
مامان آريا
11 آبان 90 12:04
عزيزم حسابي به خودتون خوش گذروندينو مادر و پسر زير بارون رفتين گردش اميدوارم هميشه به گردش باشين عكسا خيلي خوشگلن
مامان اراد
11 آبان 90 12:19
وای ماشاالله .چه ÷سری مامانی اس÷ند یادت نره .آفرین ÷سر خوبم که میتونی بخونی مامانی تا انزلی اومدین چرا تالش نیومدین تا همدیگر رو ببینیم؟؟ از دستت ناراحت شدم امیر جونم نقاشیهات خیلی قشنگن دوستون دارم مامان ندا وبلاگت خیلی قشنگه افرین
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 2:30
سلام عزیز دلم قالب نو مبارک امیرجان مامانی رو اذیت نکن ان شاالله پولدار میشی و یه اسب واقعی میخریییییییییییییی
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:37
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین
مامان آرین
12 آبان 90 12:33
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 12:05
الهی چه گردش خوبی بوده...حیف که امیر جون کمی بد خلقی کرده..... آخه خاله جون چرا خودتو ناراحت میکنی گلم ؟ بووووس واسه پسر نازنازی ما هم آپیم خاله
مامان آرتین
13 آبان 90 12:09
عزیزم همیشه به شادی
مامان طاها
13 آبان 90 14:02
سلام امیرعلی من طاها هستم همروز اومدم با شما دوست بشم لطفا به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم
نانی
13 آبان 90 14:23
قربون تو پسمل ناناز
مامان گیسو
13 آبان 90 14:23
سلام دوست گلم خوبی؟ وای چه عکس هایی خوش به حالتون همیشه شاد باشین بوسسسسسسسس
maman danial
13 آبان 90 14:28
mer30 azizam,mamnoon az sadegh jan va amir ali khoshgelam,lotf kardin,doooosetoon darim.gita,da moon.danial. nedaoooojanam doooset daram.
مامان ماهان
13 آبان 90 21:22
به به چه جای خوبی رفتی عزیزم حسابی بهت خوش گذشته ولی ای کاش بد خلقی نمیکردی ... دوست دارم امیر علی جووووووووووووووون
مامان علی و امید
13 آبان 90 22:47
سلاااام خانمی .. خوبی گلمممم ؟ امیر علی گلمون چه طوره ؟ ایشالا همیشه به گردش عزیزم ... خیلی عکساش ناز بود ببوسش این پسره شیرینت و
مامان آريا
14 آبان 90 11:20
واقعا بچه هاي الان چه گناهي كردن توي خونه هاي قوطي كبريتي بدون حياط بايد بزرگ بشن تفريحشون يه پارك و سينما باشه و همبازيهاشونم مامان باباهاشون بوس براي عزيز دل خودم
مامان تربچه
14 آبان 90 11:44
ان شاالله همیییییییشه شاد باشید
مامان آريا
15 آبان 90 10:26
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
مامان تربچه
15 آبان 90 11:40
آیا در رویاهایتان، سبکبالی و لذت پرواز را احساس کرده اید؟ عرفه، رویایی است که به حقیقت می پیوندد التماس دعا
مسعود
17 آبان 90 10:59
سلام مامان امیر علی ممنون اومدید پیشم عیدتون مبارک ممنون اجازه دادین از مطالب وبلاگتون استفاده کنم بازم منتظرتون هستم آرزوی موفقیت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد