امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

باهوشم

نظرات (19)

مامان سارا
3 دی 90 19:54
عزیزم نمیدونم کجا باید رای بدم خوب اینجا میزارم 120 170 188
جغله کوچولو
3 دی 90 20:30
سلام خاله . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان سارا
3 دی 90 20:57
خانمی من ایران نیستک که بهت اس ام اس بدم شرمنده امیدوارم برنده بشین
مبین فرفری
3 دی 90 21:34
سلام ممنونم عزیز کد رای منم 170 120 188
مبین فرفری
3 دی 90 21:43
خیلی عکساتون قشنگه پسر باهوشم
ثمین
3 دی 90 23:39
سلااااااااااام تبریک
مامان گیسو
4 دی 90 1:28
مامان زهره
4 دی 90 9:39
سلام عزیزم ما به شما رای دادیم. اگه دوست داشتین به کد 180 تاج سر مامان رای بدین
مامان نیاز
4 دی 90 12:30
سلام جیگرم دیدمت عروسک نازم من هرجاکه کد نیاز رو دادم کد 120 هم کنارش دادم عشقم از طرف ما با نیاز برابر هستی از تعداد
آرزو(مامان نیکی)
4 دی 90 13:59
سلام امیدوارم برنده بشی آقا امیر علی من به سفارش مبین زلزله اومدم این ایمر علی خیلی باهوش تشریف دارنا ایول به مامان و باباش شاد باشی و برقرار
مامان آرمان
4 دی 90 15:12
امیدوارم که برنده بشی
فهیمه مامان پرهام
4 دی 90 16:08
علت حضور امیر علی توی ویترین رو نمی دونم اما به هر حال تبریک میگم هر چند می دونم در مقابل موفقیت هائی که امیر علی جون در پیش داره این هیچه ندا جونم ممنون بابت تمام محبتات و جوابات که همیشه منو شرمنده می کنی، به دوستی باهات افتخار می کنم و امیر علی نازنینت رو از دور می بوسم
ame soheila
4 دی 90 18:56
ame soheila ghorbonet bere .ghorbone on shekle mahet besham.ishala
قربون عمه مهربونم برم خیلی ممنون به ما سر می زنید .روژین جون عمه جون دوسستتون دارم
مامان نیایش
4 دی 90 22:06
ما که بهت رای دادیم گل پسر با هوش لازم نبود بری تو ویترین عزیزم ولی نیایش رو یادت نره ها 146
مامان ثنا و ثمین
4 دی 90 23:38
سلام امیر علی جونم.و دو صد سلام به مامان امیرعلی.ماشااله چقدر هنر و خلاقیت!موفق باشید.
غزاله
5 دی 90 9:51
به اميد موفقيت عزيزم.
عمه هلیا(فشمی)
6 دی 90 18:51
سلام امیرعلی جان من هم به شما رای دادم حتما برنده میشیخیلی پسر نازی
خیلی ممنون زینب جون .سلام برسون
مامان نیایش
7 دی 90 9:28
سلام خانمی ممنون اومدی من که به پسر گلمون امیر علی باهوش چند بار رای دادم الهی همیشه موفق باشه
مامان آرمان
7 دی 90 13:25
سلام.ممنون از رای هاتون. من هم دو تا بهتون دادم و چند تا هم از اقواممون موندن حتما بهشون میگم گلم.توخاطرم هستید..... به امید موفقیت شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد