امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

مرحله سوم از تراشه های الماس و ..............

1390/10/5 13:42
2,997 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر گلم و به همه خاله های مهربونی که به ما لطف داشتند و به ما سر زدند و به امیر علی هم رای دادند .خیلی ممنون .

از اول دیماه سال 90  ما شروع به بازی مرحله سوم یعنی کتاب خوانی کردیم البته اولش را به سختی جلو رفتیم کلمات غیر قابل درک و فعل و فاعل و اکثرا همه شکل هم اول به سختی جلو رفتیم و خیلی طول کشید اما به یاری خدا جون رفتیم جلو و امروز درس سوم را شروع کردیم امروز من دربست در اختیار تو و کارهای مربوط به خودت هستم تا بیشتر با هم باشیم .شنبه دوتایی ظهر رفتیم خانه کودک بوستان و انجا بازی کردی و یک ربع هم تنهات گذاشتم اما دیدم داری دنبالم می گردی می خوام دیگه بدون من بتونی در این مکانها بمونی اب از من خواستی بهت گفتم خودت به خانم مربی بگو و اول نگفتی اما بعد از چند بار به من گفتن و محلت نذاشتم تا خودت به خانم گفتی اب می خوام من می خوام خودت بتونی توی اجتماع کارهای خودت را نجام بدی و اجتماعی بشی از همین حالا وقتشه و قرار نیست به خاطر دوست داشتن زیاد ما دوستی خاله خرسه بشه .اگه واقعا دوست داریم باید به تو کمک کنیم که خودت برای خودت موفق باشی نه با ما و فشار ما که اگه یک روز نبودیم و خودت توی اجتماع رفتی ندونی باید چه بکنی و نهایتا شکست بخوری همه اینها فقط به خاطر خودت هست .

چون عاشقت هستیم .

خلاصه دیروز هم دایی حسن از شمال امده بود و همه ما خانه مامان زری بودیم و تو هم کلی شیطونی کردی و من هم برات رفتم از بازارچه دو دست لباس توی خونه خریدم و تو کلی خوشحال شدی .

کتاب اول من

این عکس کتاب اول توست تا به امروز سه تا درس را یاد گرفتی و کلمات درهم از درهای دیگه برای یک نواخت نبودن .

بقیه در ادامه مطالب ..........................

درس دوم

درس سوم

کلمات

تا اینجا انها را موفق به یادگیری از این مرحله شدی .امید وارم همیشه موفق باشی

لباس مبارک باشه

اینها را برات خردیم برای توی خونه که تو خیلی دوست داری .

عشق بسکت

عاشق بسکتبال شدی و روزی حتما 3 ساعت را بازی می کنی و منم تشویقت می کنم .

فدات فدات

اینها را یادم رفته بود برات بنویسم .این اتوبوس اولی را خاله جمیله و اتوبوس ابی را مامان ننی و اسپایدر من را هم عمه سهیلا جون برات خریدن از همگی ممنون .البته کلی هم لپ لپ دایی پوریا و خاله سحر و عمو مرتضی این چند روز برات خردین از همگی ممنون .جبران می شود .

افرین

بله پسرم این هم داستان این چند روز بود امیدوارم وقتی اینها را می خوانی بدونی چقدر به یادتم و عاشقانه دوست دارم و اگه کمی سخت می گیرم فقط و فقط به خاطر موفقیت تو در اینده هست چون واقعا عاشقتم و می خوام خودت موفق باشی نه اینکه اگه ما ولت بکنیم بخوری زمین و شکست بخوری سعی می کنم از پایه و ریشه محکم بشی و واقعا موفق حتی در زندگی با همسر و فرزندانت و محل کارت و با دوستان و اشنایان و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان متین
5 دی 90 16:26
ماشالله به این گل پسر فعال و باهوش اسم وبلاگشم که انتخاب به جایی بوده و هست ان شالله توی همه مراحل زندگی همینطور موفق و سربلند باشی امیر علی جان. البته با این مامان مهربون حتما همینطور میشه.
صونا
5 دی 90 16:48
دست مامان و بابای گل اميرعلی جون درد نکنه که واسه نازدونه شون اينقدر زحمت می کشن... واقعا" خوشحالم که اميرعلی جون اينقدر پيشرفت داره...وقتی اميرعلی رو می بينم تو دلم آرزو می کنم که ای کاش تو آينده من و همسرم هم يه نی نی گل مثل امير داشته باشيم و ما هم براش مثل شما سنگ تموم بذاريم... انشاالله در آينده بزرگ مردی بشه واسه خودش...آفرين قهرمان انشاالله تو عرصه ورزش هم موفق بشی...
مامان متین
5 دی 90 17:27
آره خانمی ولی منظورم توی اندیشه شهریاره ها نه شهرک اندیشه تهران. حال چطور؟
مامان حنا
5 دی 90 17:58
سلام عزیزم واقعا خوشحالم از این همه پیشرفت امیر علی جون موفق باشی امیر علی جون مامان امیر علی ببخشید اینو میگم منو با چه اسمی لینک کردی ؟؟؟؟؟؟ پیش ما هم بیا
مامان حنا
5 دی 90 21:59
مامان امیر علی جون حالا متوجه شدم چون توی صفحه اصلیت نبود آرشیو لینکهاتو متوجه نشده بودم شاید این باعث شده بود متوجه نشم که منو لینک کردی ببخشید دوست جونیم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
6 دی 90 9:31
سلام امیر علی جون.تبریک میگم خاله.ایشالله همیشه موفق باشی. مامان گل برنامه ی آموزشیه جالبی تهیه کردین ممکنه برای من بیشتر توضیح بدین روش کارتون چیه؟ ممنون
مامان امیرعلی
6 دی 90 15:25
آفرین پسر باهوش.مگه میشه شما رو فراموش کنیم.
الهام مامان رامیلا
6 دی 90 15:34
آفرین به امیر علی باهوشمممممممممممممم
سنا
6 دی 90 18:11
سلام مامان امیر علی ! خوبید؟ صوناجون ( خواهریم ) اونقدر از پسمل خوشمل شما برام تعریف کرده که بعد از مدتها خواستم بیام ببینم امیر علی خوشمل چه شکلیه !!!! هزار الله اکبر خیلی باهوشه ! هم خوشمل هم باهوش !!! خدا براتون نگهداره
مامان نوژا
7 دی 90 7:45
هزار ماشالله به این پسر باهوش
مامان علی خوشتیپ
7 دی 90 8:03
سلام عزیزم ما خیلی بیشتر از سه رای به شما دادیم
مامان بیتا
7 دی 90 9:52
سلام مامان امیرعلی جون ممنونم که وقت گذاشتی و راهنماییم کردی .من نرم افزار بن بن بن رو گرفتم البته کارت هم داره ولی بیتا کلا به کارت علاقه ای نشون نمیده و دوست داره پای کامپیوتر بشینه و با اونها بازی کنه .انشاالله که امیرعلی گلم در این مرحله هم موفق باشه.
مبین فرفری
7 دی 90 11:42
آفرین به این مامان خوب وآینده نگر ندا جان تراشه ها برای بچه های زیر 2سال هم چیزی داره؟ با مبین تو خونه کار میکنم ولی با اصول پیش برم بهتره .
سمیه : مامان مسیح مقدس
7 دی 90 14:27
سلام خانومی....به خدا شرمنده ..باور کن من همیشه سر می زنم ام بس که سرم شلوغه حوصله نمیکنم یه کامنت بزارم... تااااازه من به خرگوش باهوشمون رای دااااادم... مگه میشه امیرعلی ناااااز یادم بره
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
7 دی 90 16:29
سلام.تبریک میگم.فعلا سوم هستید توی رای گیری.به امبد موفقیت.
مامان آرمان
7 دی 90 17:15
سلام. تبرییییییییییییییییییییییییک میگم تا حالا که معلومه برنده شدید. خوشحال شدم که از دوستانمون جزء برندگان هستند. موفق و شاد باشید.
عمه لیلا
7 دی 90 18:53
امیر علی جونم خوبی ماشاالله که اینقدر با هوشی عزیز دل عمه.عمه این روزها خیلی کار داشته و سرش شلوغ بوده البته از نوع خوبش برای همین وقت نمی کردم وبلاگ رو به روز کنم.زندایی جون اگه میشه تو نظرات که نظر میدین ادرستون رو درست بنویسین هیچوقت درست نمینویسین.همتون رو دوست دارم.
عمه لیلا
7 دی 90 23:47
امیر علی جیگر عمه خوبی.به مامان ندا بگو ای تنبل چرا وبم رو به روز نمیکنی.اونوقت به من میگه تنبل:هر چی هی میام سر میزنم همش مال چند روز پیشه.D



سلام عمه جون یکمی زود به ما سر زدین وگرنه به روز هستیم

مامان ماهان
8 دی 90 8:50
ای جونم به این پسر زرنگ و باهوش
خاله نی نی ترنمه
10 دی 90 10:00
سلام خانومی برنده شدنت مبارک می شه به ما یه سری بزنی و یه کم اطلاعات در مورد شهرزاد بدی و بگی از کی شروع کردی قیمتش چقدره و مزیتش نسبت به بن بن بن چیه و چقدر طول کشید لطفا" خیلی سری توی قسمت نظرات واسم جواب می دی چون ما واسه این قضیه خیلی سردرگمیم و یه چیزی نی نیتون می تونه کلماتو خوب تلفظ کنه؟؟ مثلا" نی نی ترنمه به جارو برقی می گه جادو ددی توی شهرزاد باید کلماتو درست بیان کنه یا به زبونه خودش و فقط بتونه بخونه و بفهمه
مامان ملینا
20 دی 90 11:23
سلام مامان امیر علی؛ تبریک می گم که تو مرحله سوم هستین .منم با مرور وبتون سفارش تراشه های الماس رو دادم و الان هم با ملینا کار می کنم و فعلاً تو مرحله اول هستیم و چند روز دیگه هم تموم می شه .ممنون از راهنمایت در مورد تراشه های الماس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد