امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

باهوشم

امیر علی در مجله شهرزاد

1390/10/9 1:34
2,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر علی جونم .خوبی الحمد الله ؟ ایشاله که شاد و سلامت باشی .بابت قرعه کشی تولد یک سالگی نی نی و بلاگ به لطف خدا و دوستان عزیز نفر سوم تا بدین روز هستی .و دیروز خاله گیتا جون به من زنگ زد و تبریک گفت که عکست با نامت در مجله شهرزاد چاپ شده است . که در صفحه 107 تبلیغ تراشه های الماس بود منم به بابا زنگ زدم و ازش خواستم برامون بخره خاله غزاله اینا و پوریا هم خانه مان بودند و شب دور هم بودیم و تو کلی شیرین زبونی واسه انها کردی و من از این بابت خبلی خوشحال بودم و امروز هم دوتایی با هم بودیم و من از صبح زود یک نذری داشتم البته خیلی کوچولو که درست کردم و دادم بیرون .و از بس این مدت زیاد غذا درست کردم و پای گاز بودم گلوم خیلی درد گرفته .به نظر من سلامتی و داشتن فرزندی مثل تو بالاترین ثروت و سجده شکر داره بقیه چیزها فانی از بین رفتنی و لذت زود گذر هستند .

 

از همه خاله هایی که تا این مدت ما را مورد لطف خود قرار دادند تشکر ویژه دارم و امیدوارم بتونم جبران کنم .راستی کد محمد طاها جون 151 هست .به این گل پسر هم رای بدین بازم ممنون .

اینم از عکسها :

الماس

خانه کودک

این عکس جاافتاده بود روزی که رفتیم خانه کودک و تو هم طبق معمول اول سوار اسب شدی .

بقیه در ادامه مطالب رو ببین :

در ادامه خاطرات تو : ............

خانه بازی

من قایم شده بودم تا تو منو نبینی و داری دنبالم می گردی و ...........

مجله شهرزاد

با تشکر از اقای زمانی به خاطر تشویقها و حمایتی که از امیر علی دارند .خیلی ممنون .عکس امیر علی در مجله شهرزاد دی ماه 90

بازی تمرکز

این بازی سیب برای تقویت اعصاب و تمرکز چشم و دهان .

بازی

کیفیت عکسها به خاطر دوربین گوشی پایین هست .(و بالاخره عصبانی شدی و سیب را با دست گرفتی و خوردی ) ای سرتق مامان

نذری

اینم نذری کوچولو مامان برای کارگران نانوایی مان .

خلاصه شاید چند روز نتونستم بیام و برات بنویسم فعلا تا همینجا را داشته باش به امید موفقیتهای بیشتر و بالاتر ( به قول دکتری می گفت : هدف کنکور نیست هدف موفقیت در هر جا و هر زمان و هر شاخه کاریست ) خیلی حرف در این یک جمله هست امیدوارم الان که داری می خونی خودت به این درک این جمله رسیده باشی .دوست دارم یه دنیا ............................بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ماهان
8 دی 90 8:48
سلااااااااااااااااام عزیزم خیلی وخوشحالم که عکس گل پسرمون رفته رو مجله شهرزاد من این مجله رو خیلی دوست دارم الهی که همیشه موفقیتهای بزرگش رو ببینیم در ضمن من به شما رای دادم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
8 دی 90 9:21
آفرين به امير علي باهوش و گلممممممممم
مادر کوثر
8 دی 90 10:50
به به مبارکه مرسی که به ما سر میزنید
مامان امیرعلی
8 دی 90 10:53
تبریک ایشالا همه جا موفق باشه گل پسری.راسی سوم شدنتون هم تبریک ایشالا تا دهم اول میشید
setareh
8 دی 90 15:28
سلام عزیزم.تبریک میگم هم عکس توی مجله امیر علی جون هم سوم شدن طرحتون رو.من کد شما رو هم به کسایی که من رای دادند تو فامیل و دوست و آشنا سپرده بودم.راستی در مورد تراشه های الماس چند تا ازتون سوال داشتم.id ستاره ی من خیلی شیطونه در حد بیش فعالی!میتونم باهاش کار کنم به نظرتون؟به تراشه های الماس هم زنگ زدم معرف پرسیدن شما رو گفتم.اگه یه راهی بود که بیشتر بتونم باباهون حرف بزنم خوب میشد. دارید تو yahoo? لطفا جابمو تو نظرات وبلاگ ستاره بدید.ممنون میشم.
آرشیدا کوچولو
8 دی 90 15:39
وای امیر علی خان انشاالله همیشه تو همه کارات اول بشی
طراحی بنر، قالب هدر
8 دی 90 17:42
سلام! من تو وبم شکلک و عکس های خوشمل دارم! + یکمی آموزش! طراحی قالب هم می کنم! دوست داشتین سر بزنید!
صونا
8 دی 90 17:56
با سلام... تبريک ميگم ندا جون... خيلی خوشحالم اميدوارم تو تمامی مراحل زندگی ؛امير علی عزيزم موفق و سربلند باشه راستی ما هم بهتون رای داده بوديم... انشاالله يه روز عکستو جزو نفرات برتر کنکور و تو مراحل مختلف علمی و اخلاقی ببينيم اميرعلی نازم...
صونا
9 دی 90 0:53
عزيز دلم منظور من اصلا" اين نيست که کنکور اول و آخر همه چيزه ...نه! من خودم به اين حرف معتقدم که شعور باطنی و اخلاق و کردار نيکوی يک نفر بی سواد بهتر از شان اجتماعی يک نفر باسواد بی کمالات...و من خودم به شخصه درس و علم رو راهی برای پيشبرد هدف می بينم نه خود هدف! هدف رسيدن به اوج انسانيت و قرب درگاه الهی است پس برای رسيدن به آن بايدروز به روز تلاشمان را زياد کنيم... آرزومندم امير علی عزيزم روزی به عالی ترين درجات کمال برسد...
خاله هدا
9 دی 90 19:42
سلام گل پسر همیشه موفق باشی
بازم تبریک میگم




سلام خاله جون .خیلی ممنون به ما سر زدین .کاش میل یا آدرسی می زاشتین بهتون سر می زدم ممنون
مامان ریحانا
10 دی 90 1:44
سلام تبریک میگم برنده شدنتون ای شالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید
مامان تربچه
10 دی 90 7:24
سلاااااااااااااااام مبارککککککککککککککککککه هم بنده شدن توی جشنواره هم عکس روی مجله
مهرانه مامان مهرسا
10 دی 90 8:30
سلام عزيزم همون روزهاي اول بهتون راي دادم قبل از اينكه تبليغات كنيد اميدوارم برنده شيد
مامان بیتا
10 دی 90 9:35
سلام عزیزم تبریک میگم انشاالله همیشه موفق باشید
امیرمحمد واسراکوچولو
10 دی 90 9:49
سلام تبریک میگم برنده شدنتون ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشین
هدیه جووووووووون
10 دی 90 10:35
سلام تبریک میگم بهتون
مهرناز مامان امین حسین
10 دی 90 10:55
سلام ندا جون تبریک میگم الهی همیشه در تمام مراحل موفق باشه راستی امین حسین میگه اسم منو تو لینک دوستاهای امیر علی نیست



سلام خانمی شما خیلی وقت هست لینک هستید در ارشیو ببینید و یک مشکل که من وارد وبتون می شم اما کد ننمی یاد تا مطلبم ثبت بشه نمی دونم چی کار کنم ؟
faeqeh
10 دی 90 11:07
سلام گنجشککم همیشه برنده استتتتتتتت
مامان زهره
10 دی 90 11:24
سلام. تبریک.تبریک
mamane amir ali
10 دی 90 12:29
تبریک .تبریک ایشالا تو زندگی همیشه اول بشی
مامان ملینا
10 دی 90 14:00
سلام امیر علی جان ان شالله در تمام مراحل زندگیت موفق و موید باشی .خاله یه بوس به خاطر موفقیتهات.
محيا كوچولو
10 دی 90 14:42
منم برنده شدن تون رو تو مسابقه تبريك ميگم، انشالله هميشه تو زندگي برنده باشيد
مامان آريا
10 دی 90 16:31
عزيزم خيلي خوشحالم كه عكس پسرمون توي مجله چاپ شده يه آفرين هم به همت ماماني كه با پشتكار همچنان با امير علي جان كار مي كنه
مامان آريا
10 دی 90 16:31
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مامی کیانا
12 دی 90 22:26
سلام به مامان گل و امیرعلی عزیز ازتون کمک میخواستم من و باباکاوه تصمیم جدی گرفتیم تراشه های الماس رو واسه کیانا جون تهیه کنیم و باهاش کار کنیم زنگ هم زدم به اون شماره ای که داده بودید زنگیدم و با یه خانومی صحبت کردم یهسوالی داشتم بازیهایی که با آموزش کلمات کار میکنید خودتون طراحی میکنید یا خودش پیشنهاد میده
هلیا
13 دی 90 14:52
زندایی جون هنوز که ننوشتی؟


ایشاله به زودی فعلا نمی تونم وقتش رو ÷یدا نکردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد