امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

تولد یک سالگی نی نی و بلاگ و چهارم شدن در این جشنواره

1390/10/10 14:36
2,923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر علی گل .پسرم مبارک باشه برای بار سوم در نی نی وبلاگ برنده شدی .اولین بار شعر خوندی پارسال بود که دوم شدی و دوباره در قران خونی هم اول شدی البته قرعه کشی بود و امروز هم در تولد یک سالگی چهارم شدی با 230 رای .البته با لطف خدای مهربون و دوستان و خاله های مهربون .از همه شما تشکر می کنم امیدوارم همیشه موفق باشین .

به هلیا جون که سوم شدند و مبین جون که دوم شدن و رییس جمهور اینده علی جون هم که اول شدند .به همگی تبریک عرض می کنم امیدوارم همیشه موفق و شاد باشین .

نی نی وبلاگ تولدت مبارک

 

 نی نی و بلاگ و مدیریت محترم امیدوارم صدها سال برای نی نی های نی نی های ما باقی و موفق بمانید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان آريا
10 دی 90 14:46
سلام عزيزم خوبين امير علي خاله خوبه مي بوسمش
مامان آرمان
10 دی 90 14:53
سلام. تبرییییییییییییییک میگم بهتون. امیدوارم همیش موفق باشید. شاد باشید و سر افراز
مامان زهره
10 دی 90 15:00
سلام. من که ناراحت نشده و نیستم. همیشه موفق باشد. (تازه) به هر حال هر نوشته بایستی یک موضوع داشته باشه
زیبا
10 دی 90 15:26
سلام مبارک باشه عزیزم
ame soheila
10 دی 90 15:56
dobare barande shodi jigare ame.1000taboose mohkam az sorate mahet



سلام عمه جون خیلی خیلی ممنون از نظرات قشنگت و به ما سر می زنی .هزار بار دوست داریم .بوس بوس روزین جون رو هم ببوس .ممنون
مامان نیایش
10 دی 90 17:48
مبارک باشه گل پسری ان شا الله همیشه برنده باشی توی تمام مراحل زندگیت
الهام مامان رامیلا
10 دی 90 17:50
مبارکه عزیزم انشالله تو زندگی همیشه اول باشی
خاله نی نی ترنمه
10 دی 90 23:36
سلام مجدد مرسی از جوابتون خیلی استفاده کردم.... با اجازه لینکتون کردم...!!!!!! می خواستم بگم ترنم نسبت به همه چیز توجه نشون می ده و از نظر رشد فیزیکی و ذهنی طبق جداول کودکان جلوتر بوده مثلا" در مورد مجسمه ایی که مثال زدید کاملا" در مورده ترنم صادقه و وقتی چیزی جابه جا می شه یا با دست نشون می ده و ما رو صدا می کنه و اگه بتونه جا به جا کنه می بره سر جای قبلیش و اشاره می کنه که یعنی اینجا باشه..... برعکس اینکه هنوز به بچه های بزرگتر چیزی می گی یه جوری که متوجه نشدن نگاهت می کنن ترنم همه افعالو بلده و ما گاهی تعجب می کنیم که چه جوری معنیشو یاد گرفته خیلی به یاد گیری علاقه داره و هرم هایی که باید به ترتیب بزاریشونو بلده به طوری که اگه موقعی که با هم بازی می کنیم برعکس یا جابه جا بهش بدی خودش درستش می کنه یا بهت می گه این نیستش نقاشی می کنه کارهای ظریف مثله گذاشتن خلال دندون توی یه سوراخه کوچولو رو بلده فرق بین آهنگ ها رو متوجه می شه لباساشو خودش می پوشه و در می آره نه به صورت کامل اما بیشترشو خودش انجام میده حیوانات با صداشونو بلده هر صدایی که می شنوه تشخیص می ده و اسمشو می گه در کل می خواستم بپرسم که به نظرتون از چه سنی باید شروع کنم و از کجا باید تراشه های الماسو تهیه کنم و آیا بن بن بن می تونه جوابگو باشه یا تراشه های الماس خیلی بهتره؟؟؟؟؟
مامان دانیال
10 دی 90 23:47
عزیزم مبارکه خاله جون- امیدوارم که در همه مراحل زندگیت موفق باشی. دوست دارم .
مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 دی 90 23:49
آفرین مبارکه
صونا
11 دی 90 0:45
به به مبارکه اميرعلی عزيزم.... انشاا... همواره در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشی.البته دست مامانی گلت هم ندرده که برات زحمت کشيده بود...امير علی جون
مامان آريا
11 دی 90 10:10
كسبه مقام چهارم رو هم بهتون تبريك مي گم كارتون خيلي قشنگ بود
parisa
11 دی 90 10:18
به به مبارکه اميرعلی عزيزم....
سودابه
11 دی 90 10:24
موفقیتتون رو تبریک میگم و برای کوچولوی خوبتون و شما آرزوی موفقیت دارم .
مامی کیانا
11 دی 90 11:05
سلام به امیرعلی باهوش ایشالا همیشه برنده باشی و به مامان گلتون هم تبریک میگم خسته نباشی عزیزم میدونم که واسه علی جون خیلی زحمت میکشی امیرعلی جون پیشرفت خیلی خوبی داشته براش آرزوی موفقیت داریم
مامان هوراد
11 دی 90 11:26
سلام واقعا برنده شدنتون را تبریک می گم خیلی زیبا و خلاقانه بود چه وبلاگ زیبا و پسر نازی هم دارید براتون برکت باشد راستی امیر علی کیک خوشمزه بود؟
صونا
11 دی 90 13:49
سلام
امروز شما خرگوش باهوش با افتخار به جمع دوستان من افزوده شديد....البته لا اجازه بزرگترا


ممنون صونا جون
مامان زهرا
11 دی 90 15:08
سلام خانمی اول از همه می خواستم برنده شدن شما و امیر علی جون را در مسابقه تبریک بگم به امید موفقیت های بیشتر فرزندتان در آینده ضمنا یک خواهش داشتم ما ایران زندگی نمی کنیم و من نگران زبان فارسی دخترم هستم اما وقتی این کارتهای آمئزشی پسرتان را دیدم موضوع برایم جالب بود. می شود به من هم توضیح بدهید و اینکه من چطور می توانم با این موسسه آموزشی ارتباط برقرار کنم؟؟؟ ممنون از محبت شما
خاله هدا
11 دی 90 15:41
سلام بازم تبریک همیشه شاد و موفق باشی
مامان حنا
11 دی 90 16:37
از صمیم قلب تبریک میگم خانومی هم برای پسرت خوشحالم که پسر با استعداد و با هوشی و هم شما که این همه برای امیر علی جون زحمت میکشی ایشالله همیشه موفق وسربلند باشید خانومی پیش منم بیا خوشحال میشم
مامان تربچه
11 دی 90 16:41
مامان هلیا
11 دی 90 17:13
سلام سلام جیگر عمه.ما تا امروز نبودیم رفته بودیم مهمونی وتازه تونستم به شما تبریک بگم.مبارکت باشه نفس عمه
setareh
11 دی 90 17:52
سلام.تبریک میگم بهتون برا برنده شدنتون تو مسابقه.امیدورام امیر علی گلم در تمام مراحل زندگیش زیر سایه مامان و بابای گلش موفق و سر بلاند باشه.راستی عزیزم منتظر جواب کامنت قبلیم هستم.البته خصوصی گذاشته بودم!
مامان حسین
11 دی 90 18:38
سلام برنده شدنتون تو جشنواره مبارک...همیشه موفق باشید.
الهه
11 دی 90 22:44
خسته نباشی مامان خانم کوشا ... مبارک باشه برنده شدن تو و گل پسر و بلاگتون ... همیشه موفق باشی
مادر کوثر
12 دی 90 8:48
سلام مبارک باشه انشالله همیشه گل پسرت در همه زمینه ها به یاری و فداکاری مامان خلاقش موفق باشه ممنونم از همدردی و حرفای خوبتون
مامان تارا
12 دی 90 13:31
سلام آفرين بر اين پسر باهوش تبريك ميگم عزيزم
بابای سما
12 دی 90 13:53
سلام وبلاگ جالبی دارین و ماشالله پسر ماهی دارین،خدا براتون حفظش کنه،طرح جالبی داشتین و معلومه ذوق خوبی دارین،راستی تولد نی نی وبلاگ به همه نی نی وبلاگی ها مبارک.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 دی 90 15:01
مبارک باشه گل پسری ان شا الله همیشه برنده باشی توی تمام مراحل زندگیت
مامان پریسا
12 دی 90 15:29
تبریک میگم.
عمه لیلا
12 دی 90 15:41
امیرعلی جونم کدوم نرم افزارو انتخاب کرده؟
عمه لیلا
12 دی 90 17:33
سلام به روی ماهت به اون چشمای قشنگت که دلم یه ذره شده براشون.نفس عمه جیگر عمهمن برای هلیا کیتی پیشی ملوس رو انتخاب میکنم.



ممنون عمه جون از این همه احساس و لطفی که به ما دارین .من هم سیاره حیوانات را انتخاب کردم .هلیا جون رو ببوس .
ghazale
12 دی 90 20:02
salam aziiizzaaammmmm.chetoriiiiii?ma alan mahshahriimm.delemun kheiiiliii barat tang shodeee....emruz amuuu saeedeeet baraye avvalin bar baad az masdumiat bazi kard o teameshun barandeee shoood.man kheilii khoshahalam,va be to va amu saeed eftekhar mikonam.bououous.omidvaraam dar tamame marahele zendegiit moayyad bashi va movaffagh tarin va servatmaand tarin marde world beshiii chon liaghatesho dari.asheghetam.bououoououououuos



عزیزم خاله جون ما هم دلمون براتون خیلی تنگ شده از وقتی رفتید اینجا همه چی به سکوت تبدیل شده ممنون از لطفت خاله جون .ما هم به عمو سعید جون افتخار می کنیم .ایشاله شما هم همیشه موفق باشین .بالاترین ثروت ما داشتن دوستانی مهربون مثل شماست .دوستتون داریم ما هم بوس بوس بوس
بهارک
12 دی 90 20:47
سلام عزیزم.. خانومی عکسهاتو برام ایمیل کن میتونی؟
فهیمه مامان پرهام
13 دی 90 2:25
◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ تبریک میگم عزیزم
فهیمه مامان پرهام
13 دی 90 2:29
سلام ندا جونم، اون شب دیدم نمی تونم جواب کامنتت رو بدم، کلی اس برات تایپ کردم اما نمی دونم چرا هر وقت برات اس می زنم ارسال نمیشه ... یعنی ارسال شد ولی پیغام تحویلشو نداد، بنابراین فکر می کنم نرسیده باشه اما الان اومدم که بگم بخدا خیلی برات تایپ کردم اما نرسید
شماره م رو هم قبلا" برات گذاشتم عزیزم اما انگار اونم نرسیده من چیکار کنم از دست این نامه رسون بی مسئولیت؟ (نت رو میگم)


فهیمه مامان پرهام
13 دی 90 2:30
واااااااااااااااااااااااای خصوصیش نکردم
مامی کیانا
13 دی 90 17:22
سلام عزیزم از راهنماییهای خوبت خیلی خیلی ممنون و اینکه شمارتو گذاشتی باز هم خیلی خیلی ممنون من اگه باهاتون تماس بگیرم مزاحمتون که نیستم آخه اونطوری که فهمیدم خیلی پرمشغله اید من هم مونا هستم و از آشنایی با شما خیلی خوشحالم و اینکه دوست خوبی مثل شما پیدا کردم عزیزم میشه اسم چندتا از بازیهایی که گفتید برای تقویت حافظه و تست هوش بهم بگید من هروقت توی اسباب بازی فروشی میرم دنبال بازیهای فکری هستم واسش جورچین و پازل و حتی بن بن بن مقدماتی گرفتم و کار می کنم باهم اعداد و رنگها رو هم کار میکنم اگه چیز خوبی مدنظرتون هست بهم بگید حتما سر فرصت باشما تماس میگرم تا از راهنماییهاتون استفاده کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد