امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

این چند روز امیر علی

1390/10/14 12:45
2,935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر گلم .عزیزم ببخشید این چند روز نتونستم از خاطراتت را برات بنویسم خیلی کار داشتم فقط نظرات را می تونستم تایید کنم .در این چند روز از 5 شنبه پیش برات بگم که از ظهر تو رو گذاشتیم خانه مامان زری و به کارهام رسیدم شب هم با بابا صادق و پوریا و غزاله اینا رفتیم سینما و فیلم اخلاقتو خوب کن که خیلی خنده دار بود .و بعد شام که همه جا به فکر و یاد تو بودیم و برات بلال خریدم و وقتی بلال را دیدی کلی ذوق کردی و همگی تا اخرای شب خانه ما بودند و خیلی خوش گذشت پسرم ببخشید تو رو نبردیم چون اول به درد تو نمی خورد دوم اینکه برای بقای زندگی زناشویی احتیاج هست من و بابا با هم بیرون بریم و با هم باشیم گرچه همش به یادت بودیم .بعد هم جمعه خانه شیرین خانم رفتیم و از شنبه من کلی کارهای عقب افتاده داشتم که انجام می دادم و البته دیروز سه شنبه خواستیم دوتایی بریم سرزمین عجایب که بابایی هم با ما امد و خیلی به ما خوش گذشت شب هم بابا صاقد امد خانه مامان زری و تو هم کلی شیطونی کردی از مراحل تراشه های الماس بگم که مرحله سوم هستیم و درس 7 را امروز شروع کردیم کلی حرص می خورم تو خیلی توجه نمی کنی و همه اش می گی یه بازی دیگه اما من با هزار ترفند یک کلمه را یاد می دم البته تا حالا خوب جلو رفتی اما با سختی من البته .عزیزم در مسابقه با رای گیری خانوادگی و دوستان و خاله های مهربون نفر چهارم شدی و منم سی دی حیوانات را انتخاب کردم .خلاصه این تا امروز بود تا دوباره برات بنویسم .

نفر چهارم

 البته تو چهارم شدی که این بار مسابقه ایده مامانها و اجرای مامانها بود و البته به نام شما نی نی ها من ایده و زحمت خودم را کشیدم اما اینطوری شد که چهارم شدیم .نی نی وبلاگ تولدت مبارک

بابایی

تو بابایی در سرزمین عجایب .

توپ

تو فقط بازیهای مربوط به توپ را انجام می دادی و بازی های دیگر را انجام نمی دادی

امیر علی

اینجا به زور بابایی سوار ماشین شدی و کلی هم می ترسیدی ای پسر شجاع

نقاشی

نقاشی می کشیدی وکلی ذوق داشتی

توپ

برای اولین بار رفتی در استخر توپ و کلی بازی کردی و نمی یومدی بیرون

خوابیدی

جیگر من خوب خوش می گذرونی ها .............

امیر علی

امیر علی من در خانه مامان زری

بابا نویل

 این هم بابا نوئل در سینما بود بابا عکس انداخت تا تو ببینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

صونا
14 دی 90 14:14
انشاالله هميشه به شادی و گردش اميرعلی عزيز...
مامان آريا
14 دی 90 14:25
عزيزم هميشه به گردش امير علي جون ماماني تنها تنها مي رين سينما خوش مي گذره
مامان آريا
14 دی 90 14:26
عزيزم بابته اون پسته ثابتي كه براي اريا درست كردي واقعا" دستت درد نكنه خيلي خوشحالم از داشتنه دوستاي گلي مثله شما

دوست پس به چه دردی می خوره
مامان متین
14 دی 90 14:33
عزیزم خیلی عالیه که شما برنده شدید مهم نیست چندم مهم برنده شدنش که شما تونستید راستی خانمی این سرزمین عجایب کجاست .
بهارک
14 دی 90 16:08
سلام..عزیزم..میتونی اپلودش کنی عکساتو؟
سنا
14 دی 90 17:12
آخییییییییییییییی

الهیییییییییییی


خیلی ممنون سنا جون به ما سر می زنید .
معصومه مامان سهند
14 دی 90 17:20
همیشه خوب و خوش باشید
مبین فرفری
15 دی 90 1:33
سلام ممنونم از تبریکت خاله جون چرا منو تو دوستای امیر علی لینک نکردی تازه ما که یه جورای فامیلیم.
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 9:20
انشااله همیشه شاد و سرحال باشی امیر علی جونم وااااااااااای ندا جون!!!! آدم که به بچه خودش حسودیش نمیشه؟!!! باشه این بوسه م برا خودت که بدونی دوستت دارم شوخی کردما
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 9:26
راستی توی اون اس ام اس هائی که برات تایپ کردمو نرسید، نوشته بودم که بهت رای دادما از دوستای صمیمی ِ وبلاگیمم خواستم که به امیر علی جون رای بدن، اما راستش به ذهنم نرسید که تو وبم برات تبلیغ کنم، شرمنده انشااله دفعه بعد
مامی کیانا
15 دی 90 10:38
سلام به امیرعلی باهوش و مامان مهربونش از راهنماییهاتون خیلی خیلی ممنون حتما نکاتی که گفتید رو رعایت میکنم تا مثل شما بتونم نتیجه بگیرم تابحال پیشرفت امیرعلی خیلی خوب بوده شما که ماشالا خودتون یک پا معلم شدید پس حرص خوردن نداره شما و امیرعلی جون تا الانش هم شاهکارید موفق باشید
مامان آرمان
15 دی 90 14:22
سلام. همیشه خوش باشید خوشبحالتون که دوتایی میرید بیرون ما که همه جا آرمان را با خودمون میبریم و آلان 3 سال هستش که پدرش آرزوی یک سینما رفتن را داره که با آرمان نمیشه. هوا که بهتر شد تو بهار ایشاءا..... یک قرار بزاریم با هم بریم سرزمین عجایب البته ما هر از گاهی میریم اونجا ولی هوا که خیلی سرد شده زورم میاد و دفعه آخری با آریا جون بودیم. مامان مهربون زیاد به امیر علی فشار نیار که حتما لغات را یاد بگیره چون هنوز خیلی کوچولوی و فرصت داره...نکنه یه موقع زده بشه....میدونم که شما خودت خیلی آگاهی و شاید نیازی به گفتن من هم نبود. امیر علی جونم را ببوس بوس براتون
....
15 دی 90 17:22
سلام.من از طریق اگهی توی مجله ی خانواده ی سبز با این وبلاگ اشنا شدم.اگر خواستید میتونید به همین وبلاگwww.salsar2.blogfa.comکه مال دختر خاله های من هستش یه سری بزنید.


سلام ممنون به ما سر زدین اما کاش اسمتون رو هم می نوشتین و می گفتید در کدوم تبلیغ ؟
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 0:45
همیشه به گردش
مامان حنا
16 دی 90 1:14
ایشالله همیشه به گردش و تفریج باشی ناز پسر و ایشالله همیشه تنت سالم باشه ولبت خندون تا خوب و خوش باشی امیر علی جون خاله جون روی ماهتو می بوسم
مامان سارا
16 دی 90 5:26
به به چه عکسای خوشگلی افرین به مامان و بابا که دونفری بیرون میرین ایشاله دفعات بعدمقامهای بهتر
مامان تربچه
17 دی 90 20:47
سلام عزیزم خوبی؟ وقت هایی که امیرعلی بهونه میگیره شاید یعنی خسته شده به نظرم تراشه های الماس رو پشت سر هم باهاش کار نکن خدای نکرده از درس خوندن زده میشه
مامان امیرعلی
19 دی 90 11:00
همیشه به گردش.
عمه لیلا
20 دی 90 1:24
سلام خوبین.حالا تا اون موقع وقت زیاده با هم دیگه مشورت میکنیم.صادق بهتر شده؟امیر علی جیگرم فدات بشم خوبی؟
....
28 دی 90 19:14
سلام.ممنون از اینکه بو وبلاگشون سر زدید و نظر گذاشتید.خیلی خوشحال شدن تشکر کردن.گفته بودید تو کدوم تبلیغ؟من توی تبلیغ قسمت تراشه های الماس توی مجله خانواده سبز هم عکس امیر علی رو دیدم وهم ادرس وبلاگشو.به همیندلیل کنجکاو شدم بیام ببینم.خیلی وبلاگ قشنگی دارید.بازم ممنون از اینکه سر زدید.خودمم میخوام با دختر خاله هام یه وبلاگ گروهی بزنم.هر وقت تاسیس شد بهتون خبر میدم.راستی اسم منم ایسانه.امیدوارم امیر علی همیشه سلامت باشه.ولی خیلی شبیه برادر منه!


ممنون خانمی به ما سر می زنید .
سمن و ثمين
29 دی 90 21:48
سلام. ایشا الله با امیر علی همیشه شاد باشی. و خدا کنه تو این مسابقه هه برنده شید. بازم س بزنید!!! بای!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد