امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

عروسک شویی و اتاق تکانی با امیر علی

1390/10/22 13:29
2,880 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر گلم .خوبی مامانی ؟ ایشاله که شاد و سلامت باشی .دیروز چهارشنبه تصمیم جدی گرفتم که اتاق خواب یا همون مثلا اتاق شما را کلا تمیز کنم و بشورم ظهر مامان زری هم امد تا کمک کند البته مگه تو می زاشتی و فقط می گفتی با من بازی کن از یک طرف من جمع می کردم و تو هم نامردی نمی کردی و هی می ریختی الان داری می خندی ای پسر سرتق نمی دونی منو چکار کردی گریم درومده بود می خواستم داد بزنم بفرستمت بری توی حیاط و با اقا رضا بازی کنی تا ما به کارهامون برسیم که نشد و تو نرفتی و همونطور من و اذیت کردی اخه منم جدی کار می کردم و می خواستم همه کارها تا عصری تموم بشه .خلاصه به هر زحمتی بود کل اتاق را خای کردیم و فرشهاشم دادم بیرون بشورن همون موقع هم امدند و بردند .و تو می گفتی فرشامونو بده اقا و ناراحت شده بودی و برات توضیح دادم چرا .خلاصه کل اتاق را شستیم و تمیز کردیم و چیدیم و تمام عروسکهاتو انداختم لباس شویی و با پتو ها تو ملافه هاتو و خلاصه از اتاق تکونی هم اتاق تکونی تر شد .انگار همه چی از اول مرتب شده بود .غذات و میوتم در همین حین دادم اما خودم نتونستم تا شب چیزی بخورم فقط اب خوردم .6 بود حاظر شدیم و عمو مرتضی اومد دنبالمون و رفتیم تولد اقای تاجیک خونه خاله من .دور هم بودیم و کلی خوش گذشت بابا هم امد و کلی همه با تو بازی کردند .تو می گفتی و گیر داده بودی من با بابا می یام تو برو .ای وای بیا بچه بریم بابا هم از سر کار زود می یاد به زور راضی شدی و رفتیم .خلاصه امروز عروسکها را شونه کردم و چیدم تو هم داری زبان نگاه می کنی و من به کارهام رسیدم تا بریم خونه مامان زری .از تراشه ها برات بگم که به میل خودت گذاشتم و تو هم مرحله یک را اووردی و برام خوندی و کم کم با ترفند بازیهای خودم چند تا کلمه از درس 9 رو بهت یاد دادم .تو هم به خوبی همکاری کردی البته چون امروز فکر کنم سر حالی .ایشاله موفق و شاد باشی .همین طور که تو داری ادامه می دی نیاز جون مرحله دوم رو شروع کرده و ملیناجون هم داره مرحله یک را تموم می کنه که امیدوارم همگی موفق باشین .

برای دیدن عکسها برو به ادامه مطالب ........................

عروسک شویی

عروسک شویی البته توی این عکس دوره اول لباسشویی بود .الان خستگیم در رفته .وقتی همه چی رو تمیز میبینم و مرتب لذت می برم و ارامش می گیرم .

اتاق تکونی

مثلا داری کمک می کنی .وای وای

تولد

کیک تولد اقای تاجیک .ایشاله صد سال زنده باشین .

عمو مرتضی

داری با عمو مرتضی خمیر بازی می کنی .

این هم داستان این دو روز .برم که باید ناهارت رو اماده کنم و بخوری .عزیزم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

صونا
22 دی 90 14:12
سلام گلم... فدات بشم که اينقدر شيطونی می کنی و سربه سر مامانی می ذاری.... دست مامان گلت درد نکنه واقعا" از عکسا معلومه عروسکات نو شدن...مامانی خسته نباشی...ممنونم از اينکه درساتو هم خوب با مامان کنار ميای خوشحالم...موفق بشی پسر نانازم... خوش بگذره اين تعطيلات چند روزه .و اربعين حسينی رو هم تسليت می گم...
مامان سارا
23 دی 90 1:55
واقعا تمیز شدن خونه و وسایل حس خوبیه ببوس پسری رو که این همه کمکت کرده
مامان حنا
23 دی 90 5:52
عززززززززززززززززززززیییییییییییزززززززز دلم ماشالله به تو امیر علی جون ماشالله پر جنب و جوشیا خاله دستت مامانی هم درد نکنه که این همه برات زحمت کشیده خسته نباشی گلم منم آپم دوست داشتی بیا اربعین حسینی رو هم تسلیت میگم
مامی کیانا
23 دی 90 10:51
سلام میبینم به استقبال عید و بهار رفتی امیرعلی جون شنیدیم یه کوچولو مامانی رو اذیت کردی ایشالا همیشه موفق باشی خوشحالم که داری پیشرفت میکنی و خوب پیش میری
صونا
24 دی 90 0:30
سلام عزيزم... ممنون که هميشه به من و سنا سر می زنيد...اينم آدرس وب سنا: www.automn-sana.blogfa.com اميرعلی نازمو ببوسيد...
مامان ماهان
24 دی 90 15:46
دستت درد نکنه مامانی حسابی خسته شدیاااااااااااااااااااابه به چه کیکی امیر علی جونم موفق باشی عزیزم
مامان امیرعلی
24 دی 90 16:00
به به.چه کیفی داره خونه تکونی.
حدیث
24 دی 90 21:47
امانایی که دوس دارن راجع به شخصیت و هوش بچه هاشون از طریق نقاشی اطلاعاتی داشته باشن میتونن نقاشی های نی نی ها و تو وبلاگ خودشون بذارن و به من اطلاع بدن... منم بعد از محاسبه هوش و اطلاعات شخصیتی اونا رو خصوصی تو وبلاگشون میذارم...... راستی بچه ها باید بین ٢ تا ١٤ سال باشن.... این آزمون(آزمون نقاشی گودیناف)هست...
مامان گیسو
24 دی 90 22:16
سلام عزیز دلم خوبی ؟ واقعاً خسته نباشی من کاملاًدرکت می کنم چون خودمم الان در این وضع به سر می برم بوسسسسسس
مامان آرمان
24 دی 90 23:53
سلام.خسته نباشید به مامان و پسر مهربون چه پسر خوبی داره به خیال خودش به مامانش کمک میکنه.
مامان آرمان
25 دی 90 0:22
من همیشه به یادتون هستم عزیزم.راستی یک آدرس وبلاگ بهت میدم البته فیلمش در سایت آپارات هم هست .یک فیلم جالب در مورد شگل گیری جنین حتما ببین خیلییییییییییییییییییییییی جالبه.
http://parham88h.niniweblog.com/

وای خیلی جالب بود ممنون عزیزم .بهتون سر می زنم
مامان تربچه
25 دی 90 8:39
خسته نباشییییییییییییییید
مامان آريا
25 دی 90 11:53
ماماني واقعا" خسته نباشيد به نظرم سخترين تميزكاري همين تميز كاري اتاقه بچه هاست دست اميرعلي جون هم درد نكنه كه اينقدر كمك كرده
مادر کوثر و علی
25 دی 90 13:57
سلام عزیزم ممنون از حضورت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 دی 90 21:17
سلام.خسته نباشید به مامان و پسر مهربون
مامان نیاز
26 دی 90 12:22
سلام قربونت برم همیشه همینجوری به مامان کمک کن آبلین به قول نیاز دلم براتون تنگ شده بود
مامان دانیال.(گیتا)
27 دی 90 8:49
خسته نباشی عزیزم. میگفنی میومدم کمک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد