امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

شروعی دوباره در سال 1391

1391/1/20 10:49
3,767 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یکتای عالم و با یاد و ونام خداوند بزرگ و با احترام به حکمتهای شیرینش یه دفتر خاطرات دیگه را در سال جدید اغاز می کنیم .

بعد از خاطرات تعطیلات عید نوروز 1391 .................

بهتره بیای دنبالم تا برات تعریف کنم .

ادامه مطالب بروووووووووووووووووووووووو........................

سلام بر پسر گلم و همه خاله های مهربونی که همیشه لطفشون شامل حال ما بوده و هست .بعد از سیزده به در و 14 فروردین که بابا خانه بود و به کارهای عقب افتاده مان رسیدیم .در 15 فروردین دوباره اغاز کردیم سال جدید را با کارهای جدید .

از چهارشنبه برات بگم که قرار شد بعد از یاد گرفتن و درست کردن پازل اسب با عیدیهایی که جمع کرده بودی به در خواست خودت یه اناتومی فیل ماموت را برات بخریم که گرفتیم و دو روز بعد خودت تونستی کاملا درست و جمعش بکنی و از پسش بر اومدی البته اینو بگم که دم این ماموت را وقتی خواستی با فشار جا بزنی شکوندی .

سال 91

ماموت

بله اینم از عیدی شما ...

ماشاله

ماشاله پسرم .ایشاله همیشه موفق باشی .این لحظه ای هست که موفق شدی تمامش را درست کنی .

کلاس

چهارشنبه رفتیم دنبال کلاس جدید در سطح خودت که در یکی از کلاسها شن بازی را دیدی و ول نمی کردی و نمی یومدی بریم .دوباره در کلاس خلاقیت بازی ثبت نام کردم که دو روز در هفته هست .و فعلا کافیه .

پارک

بعدش با هم رفتیم پارک تا بازی کنی و با هم بستنی خوردیم و منم کلی ورزش کردم و تو هم با من میدودی

دوچرخه

بعد هم اومدیم عصری در حیاط و دوچرخه ات را شستیم که خاله منیژه اینا زنگ زدند و گفتند شام می یان خانه ما وای منم دویدم بالا و کلی شام درست کردم تا بیان .اخه دوست ندارم مهمانهام را به کار بکشم تند تند خودم شام را اماده کردم تا واقعا بیان مهمانی .... بله مرغ درسته و کتلت و سیب زمینی و سالاد و برنج خلال دار درست کردم که شب خیلی خوبی بود گرچه کلی خسته شده بودم اما خوش گذشت .

عزیزم

5 شنبه هم ساعت 4 بابا اومد و ما حاضر بودیم سه تایی رفتیم بابا توپخونه کار داشت تو هم خواب بودی بعد رفتیم هایپر استار و گردش و شام خوردیم تو هم بلال خوردی البته 2 تا بعد رفتیم خانه شیرین خانوم و اونجا هم کلی اتیش سوزوندی و بازی کردی .

بلال

بلال اونم دو تا ................

شیرین خانوم

بازی خانه شیرین خانوم با عمو مهرداد ..........

جمعه

جمعه صبح زود با صاقد رفتید پارک و ورزش کردید و بعد هم نون تازه خریدید و اومدیم با هم صبحانه خوردیم .

ورزش

عوض سرسره بازی و بازیهای بچه گانه می ری سراغ بازیهای بزرگانه و .... چی بگم از دست تو

سارینا

و شب هم دایی بابا صاقد عید دیدنی اومدند خانه ما و تو هم کلی سارینا جون را اذیت کردی و همش بوسش می کردی اونم دوست نداشت ..............

سارینا

سارینا 4 ماه از تو کوچکتره و تو در مقابلش جوجه هستی قربونت بشم من .

پارک

شنبه یک ساعت قبل کلاس با هم رفتیم پارک ورزش و کلی با هم بازی کردیم

ورزش

قهرمان من ماشاله چطوری اویزون شدی اما دماغت خورد به میله و درد گرفت .

خلاقیت بازی

اینم کلاس خلاقیت بازی که باید با دمپایی برید توی کلاس .خیلی خوب با مربی هماهنگ شدی و تند تند جواب می دادی و فعالیت خوبی داشتی با اینکه بچه ها ی دیگه از ترم یک بودند و این ترم 3 هست اما تو خودت را خوب به اونا رسوندی و حتی بهتر از بعضی بچه ها فعالیت داشتی .البته تست گرفتن و تو را ترم 3 گذاشتن اما از همه سنت پایین تر هم هست و کوچکترین بچه کلاسی .

کلاس

من از لای در ازت عکس گرفتم و رفتم کتاب خانه تا کتاب بخونم .منم ساعتی که تو کلاسی من عصو کتابخانه شدم و کتاب م یخونم تا حوصلم سر نره دیگه .

پازل

شب هم رفتیم خانه مامان زری شام اونجا بودیم و بابا برات جایزه درست کردن ماموت را خانواده فیل خرید البته بابا به سختی این پازل را درست کرد فکر کنیم برات خیلی سخت بشه تا ببینیم چه م یکنی .

 خانواده فیل ها

به من می گی این فیل بزرگه بابا صاقده و اون یکی هم امیر علی هستش تو هم رفتی شام درست کنی .

به به

به به چقدر جایزه .دایی نوید را بردی بازارچه و کلی برات خرید کرد و پازها را هم بابا صاقد جایزه برات خرید .

طالبی

کلی هم مثل بابا صاقدت ویار داری و می گی هندونه و بلال و قرمه سبزی و شربت ابلیمو و ... می خوام دریغ از نان و برنج و ماکارانی کاملا در رژیمی .................

خواب

ببین چطور از خستگی خوابت می بره در حال بازی و وایساده ................

خستگی

از خستگی در حین بازی می خوابی و از شدت بازی همیادت می ره غذا بخوری و کلا 12 ساعت بیشتر بیداری و اصلا ظهر ها هم نمی خوابی و نمی شنی و دایم در حال بازی و ورجه وورجه و کلی پله بالا و پایین می کنی و پیاده روی داری و حتی یه ساعت پای تلویزیون نمی شینی اصلا سی دی نگاه نمی کنی و فقط راه می ری و پازل درست کردن هم کلی از مغزت م گیره ها اما نمی دونم چرا نمی خوابی و انرزی فوران داری ؟؟؟///

خواب

این عکس مال 14 فروردین از خستگی شب بقل بابا خوابت برد .....

بله پسرم کلی فعالیت داری و خستگی حالیت نیست ایشاله که همیشه سالم و فعال باشی برات ارزوی موفقیت را دارم .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نانازيا
20 فروردین 91 10:22
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان متین
20 فروردین 91 11:27
قربونت برم که خاله این همه انرژی داری. ماشالله


ممنون خاله جونم بوس
مامان دانیال
20 فروردین 91 13:08
عزیزم ماشالله که چه پسر فعالی هستی
همیشه موفق باشی و دوست دارم.


ممنون خواهر جون .دانیال رو ببوس
مامان دانیال
20 فروردین 91 13:10
وای پازل های فیلی
میدونین که فیل عشق دانیاله. بهت تبریک میگم
خاله جون و خسته نباشید به این مادر و پسر گل و
دوست داشتنی.


اخه راست می گی ها عشق دانیال هست .قربونش برم من
مامان دانیال
20 فروردین 91 13:12
شروع کلاس جدید مبارک عزیزم.
امیدوارم که اینجا هم مثل بقیه مراحل زندگیت بدرخشی.


مرسی گیتا جون .بوس
مامان آرمان(مونا)
20 فروردین 91 14:48
سلام
آفرین به پسر اکتیو امیدوارم سالم باشه و همیشه زرنگ
جالبه که هر بچه ای عاشق یه حیوونه آرمان من از یکسالگی عاشق ببر بود و تا الان هم همچنان ببر رو دوست داره و حرکتهای ببر رو دقیق نگاه می کنه و بعضی موقعه ها ببر می شه و امیر علی شما هم عاشق فیل


نه امیر علی عاشق اسبه .این پازل هست اسب را قبلا درست کرده
مامان آرمان(مونا)
20 فروردین 91 15:03
سلام
این کلاسی که امیر علی میره کجاس؟مفید هم هست؟


می یام می گم عزیزم
مامان آتین
20 فروردین 91 15:18
سلام عزیزممممممممم خوبی؟ امیرعلی نازم چطوره؟
سال نوتون مباااااارک ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشید
روی ماه جفتتونو می بوسم


ما هم بوس
صونا
20 فروردین 91 15:23
خوشحالم که هفته خوبی رو شروع کردین
اميدوارم تا ابد شاد باشی و تندرست...آفرين پسر باهوش و نازم...


صونا جونم ممنون بوس
مامان علی خوشتیپ
20 فروردین 91 15:38
سلام به توصیت عمل کردم.رمزو برات خصوصی میذارم


ممنون اومدم الان
عمه لیلا
20 فروردین 91 20:30
سلام ما اومدیم.هلیا تمام عکسارو به دقت نگاه میکنه و از من میخواد که توضیحاتشم براش بخونم.شماها خوبین.فیلهات خیلی قشنگه مخصوصا امن که با بچش هستش.میبوسمتون


سلام بر عمه و دختر عمه گلم .خوشحالم که اومدید .قربونه دخمل نازم که دیگه بزرگ شده برم من .ممنون عمه جون و هلیا جونم .بوس
مامان آتین
20 فروردین 91 21:32
قربونت عزیزممممممم کرمانشاه


ممنون عزیزم
مامان سارا
21 فروردین 91 5:35
به به چه عکسای خوشگلی
چه پازل خوشگلی. مبارکه

اون عکس خوابشم خیلی بامزه اس


ممنون سارا جونم که همیشه می یای و به ما سر می زنی .ارش جون رو ببوس .بوس
مامان متین
21 فروردین 91 12:28
خصوصیداری.. ممنون که به ما سرمیزنید
مامان سونیا
21 فروردین 91 16:27
سلام عزیزم عکسهای خوشگل میگن که به گل پسر خیلی خوش گذشته


ممنون خاله جون بوس
مامان حنا
23 فروردین 91 4:59
سلام خانومی
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
امیرعلی جون خوبه؟؟؟؟
خوشحالم که امیرعلی جون ماشالله این همه فعاله
مطمئنم که خودت خیلی فعالی و امیرعلی جون هم به خودت رفته
امیرعلی جون شروع کلاس خلاقیت هم مبارک ایشالله که موفق باشی عزیزدلم
ندا جون از وی ماه امیرعلی عزیزم ببوس
برات یه خصوصی هم ارسال کردم

ممنون دوست خوبم بوس
مادر کوثر
23 فروردین 91 7:48
سلام
ماشالله به این مادر و پسر فعال
همیشه به شادی و مهمونی

یه بوس برای امیرعلی باهوش

شاد باشید و سلامت


مرسی خانمی بوس
روشن مامان سام
23 فروردین 91 13:49
سلام عزیزم
خدا این پسر گلو واست حفظ کنه
ان شالله سال جاری پر از موفیت واسه خودت و گل پسملت باشه

ممنونم که واسه ماها از کلاس اموزش خلاقیت امیرعلی و اسباب بازیهاش می گی
من چون شهرستان هستم از این کلاسا خبری نیست و کلی از بازیها و کارهات ایده می گیرم و دعات می کنم

راستی سام هم مرحله اول تراشه الماس را تموم کرده و الان مرحله دومه خیلی هم دوست داره

می شه لطفا بگی اسب سه بعدی و انتومی فبل را از کجا خریدی می خوام تهران اومدم واسه سام بگیرم
اگرم خرید اینترنتی شو سراغ داری که خیلی ممنون می شم

بازم مرسی


خیلی ممنونم عزیزم .شما به ما لطف دارید ومی یام پیشتون .بوس
مادر کوثر
23 فروردین 91 14:48

ممنون از حضورت لطف کردی عزیزم


بوس
مامان آرمان
23 فروردین 91 23:17
سلام.
پس دوباره روال زندگی در خونه شما هم شروع شد.امیدوارم امیرعلی جون تو کلاسهاش موفق باشه....چه پازلهای قشنگی...من ندیده بودم شاید هم زیاد دقت نکرده بودم....ممنون ازتون یک نکته یاد گرفتم...
شاد و سلامت باشید


بله عزیزم شروعی دوباره به یاری خدا .ممنون خانمی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 17:40
سلام عزیزم.عیدیهات مبارک.ایشالله سالی بهتر از پارسال رو شروع کنی.


برای شما هم بهترین ارزوها را داریم .بوس
مامان ماهان
28 فروردین 91 9:36
سلامامیر علی جون خوبی
شروع کلاسهات مبارکه الهی همیشه موفق باشی
چه پازلهای قشنگی مبارکه
ماموتت هم خیلی خوشگل بود
ای جوووووووووووووونم عکس خوابت عالی بود


ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد