امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

حکایتهای نونه ................

1391/1/23 22:25
4,232 بازدید
اشتراک گذاری

هزاران بار سلام به خاله های مهربون و پسر گلم که این خاطراتش رو می خونه .

بیا دنبالم تا از این چند روزت برات تعریف کنم .......................

بله پسرم گفتم نونه نمیدونیم چرا دماغ هر کسی رو می بینی زود می گیری و می گی نونه بیشترم منو هنوزم نمی دونیم چرا اینطور می کنی مخصوصا وقتی خوابت می یاد .......

حالا عکسها و خاطرات :..........

نونه

بله اینم مدل نونه شماااااااااااااااااااااااا.این دیگه چه جورشه من نمی دونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نونه بابا

بله اینم بابا و نونه شما وقتی خوابی ........

جنگل

بله این چند روز دوتایی لباس ورزش می پوشیم و می ریم جنگل و کلی می دویم البته تو هم با من می دوی با این هیکلت تو دیگه نمی خاد تناسب پیدا کنی به اندازه کافی خوش هیکل هستی ...

بازی

بعدشم بازی با سرسره .ما از 3 ظهر می ریم تا 7 شب دوتایی بر می گردیم .

سرسره

قربونت بشم من ........

کلاس

قبل و بعد کلاساتم می ریم پارک و ورزش و بازی

هورااااااااااااااا

هورااااااااااااااااااااااااا بازی و شادی .

کلاس

اینم درب کلاستون .اینو بگم که امروز برای اولین بار در کلاست تا اخر ساعت موندی و منم رفتم کتابخونه و صلا نخواستی منو ببینی خانم مربیتون هم ازت خیلی راضیه و می گه خیلی خوب همکاری م یکنی .البته این کلاس کارگاه بازیه و بیشتر بازی هدف دار و علمی و فکری و بعضی وقتها هم تعادل و ورزشی مثل حلقه دور کمر و خل دادن حلقه با چوب و راه رفتن روی چوب نازک هست .

مهمان

البته دو روز این هفته مهمون هم داشتیم .خاله منیزه اینا و سحر اینا .البته نتونستم خوب عکس بگیرم .

ته چین

مرغ درسته و ته چین زیر پلو درست کردم برای سحر اینا با کوکو سیب زمینی .

مهمونی

سفره

این عکسهای سفره را برای دوست گلم که خواسته بود گذاشتم ببخشید درست وقت نکردم عکس بگیرم .

بله اینم از این چند روز ما بیچاره من که اواره این پارک و اون تاترم برای تو تا سرت گرم بشه و به دانستنیهات اضافه بشه کلا از تلویزون و خودم دور موندم و نمی دونم دنیا چه خبره .بله پسرم امیردوارم قدر بدونی و همیشه بدونی من و بابا فقط برای رضایت تو زندگی می کنیم .بعدشم کمی خودمون .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آتین
23 فروردین 91 22:50
نونه !!! چه بامزه
خدا هرسه تونو واسه هم حفظ کنه
می بوسمت گلم


بوس
مامان گیسو
24 فروردین 91 1:48
سلام گلم خوبی ؟سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وای به به چه سفره ای دستت درد نکنه معلومه خیلی هم خوشمزه است
عکس ها هم عالی بود


ممنون عزیزم بوس
مامان سارا
24 فروردین 91 2:19
این دماغ گرفتنش مخصوصا وقتی خواب بود بامزه بود


مرسی سارا جون .بوس
مامان ملینا
24 فروردین 91 9:33
fiبه به چه مامان خوش ذوقی با این همه وقتی که برای امیر علی جون می ذاری چه جوری وقت می کنی سفره رنگی هم اماده کنی . امیر علی جون رو هم ببوس که خیلی دوستش دارم


24 ساعته می دویم خواهر جون .
صونا
24 فروردین 91 17:11
عزيزم انشاالله صد سال زنده باشيد...آفرين به اين مامان و بابای گل و زحمتکش
و صد آفرين به اميرعلی نازم که اينقدر با شما خوب راه مياد و حرفاتون رو خوب گوش ميده...


ممنون صونا جون .می یام پیشت .بوس
صونا
25 فروردین 91 13:09
عزيزم من آپم.....
مادر کوثر
26 فروردین 91 10:21
نونه!!!!

چه بامزه
چه عالی که این هوا و طبیعت رو برای ورزش و بازی انتخاب کردید. خوشبحالتون

مامانی حتما دسپخت شما خیلی خوردنیه



مرسی خانمی .جاتون خالی بوس
مامان آريا
26 فروردین 91 11:27
ما اومديمممممممممممم
چه بامزه من هرچي دارم فكر مي كنم نمي دونم عزيزم چرا مي گي نونه
عزيزم من يه بار بابت جايزه به مجله زنگ زدم كه پس كي مي فرستين براي عكاسي گفتن به نوبت خودمون خبرتون مي كنيم

ممنون خانمی به ما سر می زنید .درسته به منم همین را گفتند .
بوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 17:38
نونه!!!!

چه بامزه


مشکلی شده برای خودش
مامان حنا
27 فروردین 91 18:52
عززززززززیزززززززززدلم
حالا امیرعلی جون چرا گیر دادی به بینیاااااااا
راستی چرا نونه میگه ندا جون
خدا حفظش کنه ماشالله با نمکه


نمی دونم والا مشکلی شده بد جور برای خودش
مامان نیاز
27 فروردین 91 20:46
جانم به این مامان با سلیقه اینم یه تفاهم دیگه راستی منم از گربه متنففرم
اخ جونم به نونم تو داماد گلم امیر علی کاش پیشم بودی و چنان میچلوندمت که منو هیچوقت یادت نرهههههههههههههههههههههه


قربونت برم عزیزم .خواهر جون
مامان ماهان
28 فروردین 91 9:40
نونه......
خیلی بامزه بود
به به چه سفره ای دستت درد نکنه عالی بود


ممنون عزیزم .بوس
مامان کسری کوچولو
28 فروردین 91 14:13
وای وقتی من این زرنگی شما رو می بینم واقعا لذت میبرم همسرت باید بهت افتخار کنه که هم همسر نمونه ای هم مادر نمونه با وجود اینکه بچه کوچیک داری یه کدبانوی نمونه ای و به همه کارات میرسی خانوم


عزیزم شما لطف دارید اما چرا ادرس نزاشتین ؟؟؟
مامان دانیال
29 فروردین 91 8:49
به به چه سفره خوشگل و با سلیقه ای
هوس غذاهای خوشمزت را کردم هفته دیگه میام پیشت با دانیال . خسته نباشی و افرین به دوست گل خودم.


خوشحال میشم بیاین .بوس
بابا صاقد
30 فروردین 91 16:36
امیر علی جان راستش اون موقعها که مجرد بودم وخونه مامان ننی.میگفتم فقط دست پخت مامان ننی خوشمزست.اما ازوقتی که بامامان ندا ازدواج کردم.حالا میگم غذاهای مامان ندا خیلی خوشمزست البته بااحترام به مادر مهربونم.خدا حفظش کنه.خلاصه که غذاهای مامان ندا خیلی خیلی خوشمزست.به خاطر همینه که باباصاقد توپل شده دیگه.

ممنون همسر مهربانم
روشن مامان سام
3 اردیبهشت 91 10:05
وای ماشا الله به این مامان پر انرژی
خیلی عالیه
من کلی چیز ازت یاد می گیرم و واست دعا می کنم
خدا امیر علی رو واست حفظ کنه
و همیشه شاد و خوشبخت باشید
درسته که ندیدمت اما خیلی دوست دارم
جامعه ما به مادرانی مثل شما واقعا احتیاج داره عزیزم
بازم از کارهای کلاس خلاقیت بگو
تا ما هم با بچه هامون کار کنیم
بالاخره بچه های ما بزرگ که بشند با هم درتعاملند
چه بهتر که همه همه چی بلد باشن
مرسییییییییییییی

خیلی لطف داری عزیزم چشم حتما اگه چیزی یاد گرفتم حتما به شما هم می گم .بوس

روشن مامان سام
3 اردیبهشت 91 10:09
عزیزم یه سووال
دوربینت مارکش چیه که انقدر واست راحتته همه جا می بریش و زود عکساشو می ریزی رو هارد با این کیفیت خوب اپلود می کنی ؟
سایت اپلودت چیه
ببخشی زیاد سوالل کردما


دوربین که خونه باشم canon هست بیرون هم باشم دوربین گوشی موبایل هم هست با اون عکس میگیرم .سایت اپلود هم خود نی نی و بلاگ داره .بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد