امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

باهوشم

امیر علی باسواد در تیزر تبلیغاتی تراشه های الماس

1391/1/27 16:24
5,987 بازدید
اشتراک گذاری

بله پسرم بیا دنبالم تا برات تعریف کنم ........

قربونت بشم من .5 شنبه اقای زمانی با ما تماس گرفتند و گفتند که جمعه عصر برای فیلمبرداری از امیر علی به خانه ما می یان .و من هم صبح بیدار شدم و به نظافت خانه مشغول شدم که یک ساعتی طول کشید .بابا رفت و من و تو ماندیم خانه و مشغول بازی و شادی و رفتیم توی حیاط و کلی بازی کردیم .تا گروه فیلمبرداری اومدند ساعت 6 بود باران هم میامد .دیدم بله حدود 11 نفر بودند .اقای زمانی پدر و پسر دو یاور همیشگی با هم بودند و گروه صدا برداری و فیلمبرداری و خانم گریمور .که جو خیلی شادی بود و تو هم خیلی خوب با همه انها دوست شدی و مشغول شیرین زبونی براشون کتاب خوندی و انگلیسی با اقای صدابردار حرف زدی و کلی با همه انها اوخت شدی و جایزه های زیاد گرفتی و اقای زمانی را وادار کردی برات از بازارچه باغ وحش بخره .دستتون درد نکنه شرمنده شدم به خدا .

خلاصه کار فیلمبرداری شروع شد و تو اروم می خوندی دوباره کات و بلند خوندی پاهات را به تخت می زدی و از حفظ دیگه می خوندی کتاب رو نگاه نمی کردی و خلاصه کلی دنگ و فنگ دیگه خمیازه م یکشید ساعت 8 شده بود تو هم خسته و گشنه خلاصه هی کات و هی کات تا بالاخره دو تا درس خوب از اب درومد .منم دست تنها و گیج شده بودم .خلاصه همگی رفتند و با تو خداحافظی کردند و اقایی که اخر سر می رفت به شما لطف کردند و 20 تومن عیدی هم دادند وای دستتون درد نکنه و تو هم انداختی توی قلکت .خیلی گروه خوبی بودند و طوری که امیر علی احساس راحتی می کرد .از اقای زمانی پدر و پسر دو یاور همیشگی تشکر می کنم خیلی به زحمت افتادند .خلاصه بعد که رفتند تو شام خوردی و مشغول بازی و خواب از سرت پرید و تا 1 شب بیدار بودی .

امیر علی

امیر علی در تمرین برای فیلمبرداری .نشد خوب عکس بگیرم چون خیلی شلوغ بود و جا کوچیک .

فیلمبرداری

دیگه خسته و وا رفته شده بودی و پایان فیلمبرداری .

جایزه

هوراااااااااااااااا چقدر جایزه      .

کتاب

به به کتابهای داستانی هدیه تراشه های الماس .دستتون درد نکنه .

بله این روز موفقیت تو هم تموم شد .قربونت بشم من .موفق و سربلند باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 14:12
یه خسته نباشید بزرگ به مامانی و خرگوش کوچولو.


شما لطف دارید عزیزم .بوس
فهیمه مامان پرهام
26 فروردین 91 15:21
ندا جونم برات خوشحالم و امیرعلی باهوشم رو می بوسم
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه و مایه ی افتخارتون


ممنونم فهیمه جون .بوس
عمه لیلا
26 فروردین 91 16:36
عمه قربون پسر زرنگ بشه.جای ما اونجا خالی بوده.خیلی خیلی موفق باشی عزیزم.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون عمه جون .بوس
مامان سارا
26 فروردین 91 17:55
آفرییییییین به پسر باهوش
قربونش بشم من


ممنونم سارا جون .
مادر کوثر
26 فروردین 91 18:06
به به به
آفرین به این مادر و پسر باهوش و فعال
همیشه شاد باشید و پرتلاش



ممنون عزیزم بوس
صونا
27 فروردین 91 1:19
وای خوش به حالت اميرعلی نازم که تو شهری زندگی می کنی که همه چی برات مهياست...بعضی وقتا فکر می کنم وقتی بچه دار شدم تو اين شهر کوچيک من واسه بچه ام چه بايد بکنم؟!!!!
به هر حال دست مامان ندا جونت ندرده که اينقدر برات تلاش می کنه تا موفق بشی ..
می بوسمت عزيزم...



صونا جون اشتباه نکن در شهر های کوچک راه برای موفقیت بیشتر بازه .اینجا مجبوریم کلی تلاش کنیم تا موفق بشیم .اما شما موفقیت براتون راحتره و قابل دسترسی .می یام برات بیشتر می گم .
مامان بهار
27 فروردین 91 12:11
خرگوش کوچولوی من
راستشو بخوای من زیاد سر در نیاوردم چی به چی شد عزیزم ؟؟؟
یکم بیشتر واسم بگو لطفا این چی بود ؟؟
یه تیزر تبلیغاتی بود؟؟؟؟


پستهای با توضیح تراشه های الماس یه روش خوندن هست که امیر علی موفق شد در سن 2 سال 7 ماهگی مرحله کتاب خونی رو هم تموم کنه .که الان دیگه نزدیک 3 سالش شده و دیگه یادگرفتن رو یاد گرفته .
مامان نیاز خاتون
27 فروردین 91 14:12
آباریک الله به گل پسر آخ راستی سلاممممممممممممممممممممممممم


ماشاله به نیاز جونم
مبین فرفری
27 فروردین 91 14:33
آفرین به مامان با این پشتکار ندا جون خیلی مامانی


لطف دارید عزیزم بوس
مامان حنا
27 فروردین 91 19:00
امیرعلی جونمممممممممممممم ایشششششششششششششالله که موفق باشی
هدیه هایی که گرفتی مبارکت باشه عزیزکم
ندا جون واسه گل پسرت اسپند دود کن ماشالله


خیلی لطف دارید عزیزم .بوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 فروردین 91 19:22
آفرین پسر باهوش. مامانت خوب اسمی برای وبلاگت گذاشته «باهوشم»
همیشه موفق باشی


ممنون عزیزم بوس
مامان تارا
28 فروردین 91 7:36
آفرين اميرعلي عزيزم خيلي برات خوشحالم اميدوارم هميشه همينطور موفق باشي وقت كردي بيا كلبه جديد مارو ببين. ماهميشه دوست داريم به خونه هاي جديد اسباب كشي كنيم


عزیزم بوس .
مامان کسری کوچولو
28 فروردین 91 14:05
احسن به همچین مادری که برای خلاقیت فرزندش تلاش میکنه و افرین به شما که انقدر حوصله داری و برای پسر گلت تلاش میکنی خیلی از مادرها نصف روزشونو تو خواب برای بچه شون تلاش میکنند انقدر که زرنگن همش خوابن زورشون میاد برن نون بخرن برای خونه چه برسه به بچه هاشون اموزش هم بدن


شما خیلی لطف دارید اما کاش ادرس می زاشتید ؟؟
بابا صاقد
29 فروردین 91 1:39
پسر و همسر مهربانم از اینکه نتونستم در این روز کنار شما باشم خیلی متاسفم .کاش بودم .ان شااله بتونم جبران کنم .


مامان دانیال
29 فروردین 91 8:46
هزاران تبریک به این پسر باهوش خودم.
خاله جون خیلی خوشحالم که مامان ندا داره نتیجه زحماتش را میبینه , امیدوارم که توی همه مراحل زندگیت موفق باشی. دوست دارم , بوس


ممنون خواهر جون بوس
مامان ملینا
29 فروردین 91 13:55
هزاران آفرین و خسته نباشید به این پسرو مادر تلاشگر

ممنون عزیزم .بوس
مامان نیایش
29 فروردین 91 17:46
موفق باشی همیشه عزیزم و خسته نباشی مامانی با حوصله و پر تلاش


ممنون خانمی .بوس
مامان آتین
30 فروردین 91 2:38
ای جونمممممممممم امیرعلی باهوووووش
ندا جون بابا صادق واقعا" 10متون گرم
عجب بچه ای بار آوردین واقعا" ایوالله دارین
ندا جونم خرگوش باهوشمو ببوس


وای چقدر به ما لطف دارید ممنون خانمی بوس
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:20
وای خانومی با سلیقه. کاشکی زودتر کارت پستالتو می دیدم . ایده خیلی جالبی بود واسه مهمونای عید.
خودت طراحی کردی. ؟


بله عزیزم برای عزیزان نزدیک امیر علی برای بچه هاشون هم لاشون پول عیدی رو گذاشتیم اما اونهایی که قبل عید دیدیم را قبل عید دادیم فکر کنم توی عید و وقتی می یان خونه ما بهتر بود حالا برای امسال ایشاله بهتر از پارسال اگه خدا خواست و زنده بودیم .
عمه لیلا
30 فروردین 91 18:18
شما هم مثل ما مشغولید.کجایین؟


سلام عمه جون از صبح تا عصر در خدمت پسر بعد هم در خدمت شوهر کلا خیلی وقت کم می یاریم .بوس
مامان زهرا
31 فروردین 91 11:31
سلام خانمی
ندا جون من بلاخره تونستم با آقای زمانی تماس بگیرم و قرار شد بسته های آموزشی را برام پست کنند.
امیدوارم دختر من نیز مثل پسر گل شما بتونه فارسی یاد بگیره
من الان خیلی نگران هستم که دخترم نتونه فارسی حرف بزنه
البته آقای زمانی که کلی دلداری داد
زهرا جون الان فقط انگلیسی و یونانی حرف می زنه و شاید دو یا سه کلمه فارسی بلده
کاشکی بتونم قبل از آمدن به ایران فارسی یادش بدم...

بهر حال ممنون از راهنمایی و انگیزه دادنت به من

امیدوارم همیشه موفق باشید.

نگران نباش .به زودی موفق میشه .بوس
مامان آرمان
31 فروردین 91 11:36
آفرین
صد افرین
هزار افرین
هوراااااااااااااااااااا


ممنون خانمی .بوس
مامان آرمان
31 فروردین 91 11:38
آفرین
صد افرین
هزار افرین
هوراااااااااااااااااااا


عزیزم ممنون
مامان امیرعلی
31 فروردین 91 23:27
آفرین و ایول و همه چی دیگه.دمت گرم امیرعلی.عجب پسر زرنگی.خاله معروف شدی رفت.
مامانش میشه لطف کنی وقتی نظر میزاری برام آدرس وبلاگت رو درست وارد کنی تا من راحت بتونم بیام تو وبلاگت


ممنون عزیزم .اما شما کاش لینک می کردید تا همیشه راحت وارد شید اما چشم عزیزم حتما بوس
پریسا مامان رادین
24 خرداد 91 15:57
آفرین عزیزم .موفق باشی. من تازه قصد دارم بخرم رادین 2 سال و 5 ماهه است اما فکر نکنم خیلی دیر شده باشه چون تا 5 یا 6 سالگی میتونن یاد بگیرن. راستی الان کتاب رو راحت میخونه؟


می یاممممممممممممممم پیشتون
منا مامان سودا
3 آبان 91 14:19
سلام تبریک میگم وانشالله همیشه موفق باشی
میشه بپرسم امیر علی چند سالش بود که این پکیج رو براش خریدی و چند ماه طول تکشید 4 دوره رو تموم کنه؟
و اینکه 4 دوره رو تموم کرده


2 سالش بود و تا دو سال و سه ماه طول کشید و 3 تا دوره را تموم کرددددد
منا مامان سودا
7 آبان 91 18:28
نمیدونم میل من به دست شما رسید یا نه میخواستم ببینم میشه دقیقا روش خودتون رو بگید و شما با روش خودتون چطوریآموزش میدادید به امیر علی جان .ممنون میشم


لطفا شماره تماستون را برام خصوصی بزارید ممنون
مامان آروین
1 خرداد 92 14:57
سلام برای داشتن خرگوش کوچولوی باهوشت بهتون تبریک میگم آروین من 20 ماهه است خیلی وقته که می خواهم بسته ی آموزشی تراشه های الماس را براش بخرم ولی مطمئن نیستم کار درستی باشه می توانید راهنماییم کنید از این بابت نگرانم که وقتی بره مدرسه با آموزش سنتی مدارس دچار مشکل بشه ممنون میشم اگه جواب بدید
مامان محمدرهام جون
8 خرداد 92 17:10
سلام عزیزم ماشالله پسر ناز وماهی داریامیدوارم سوالم وقتتون رو خیلی نگیره ولی میخوام از شما که با تجربه ای بپرسم،با اجازه: آموزش رو از چه سنی شروع کردی؟؟ بین بن بن بن وتراشه های الماس تفاوتی وجودداره؟؟ واینکه آموزش خواندن درسن مدرسه برای بچه هامون دلزدگی وفرار از درس به وجود نمیاره،چون بلدن ممکنه حوصله اشون سر بره؟؟؟؟ شرمنده که سوالام زیاد شد اگه ممکنه توی وب پسرم جوابم رو بدین.یک دنیا سپاس وبینهایت آرزوی خوشی وسلامتی برای خانواده اتون گلپسری رو ببوسین
رها (مامان بهار و بهنام )
9 آبان 92 6:57
سلام ماشالله چه گل پسر باهوشی خسته نباشی مامان فعال دختر منم 4سال و 10 ماهشه اونم کلاس زبان میره و ترم 5 رو دیروز تموم کرد من شما رو به اسم امیر علی جون لینک کردم اگه دوست داشتین ما رو به اسم بهار و بهنام لینک کنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد