امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

هفته ای که گذشت ( بهار )

1391/1/31 11:30
2,589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به همه خاله های مهربون که لطفشون همیشه شامل حال ما بوده و هست و پسر گلم

بیا دنبالم تا از این هفته برات تعریف کنم ...............

 

پسر گلم در این هفته روزمرگی بود و خبر خاصی نبود من و تو از صبح تا عصری با هم بودیم و کلاس و پارک و گردش و تاتر می رفتیم هوا کاملا سرد و بارانی و تگرگ بود و من و تو زیاد زیر بارون خیس شدیم .حالا از روی عکسها بیشتر تعریف می کنم .

از 5 شنبه که خانه عمه سهیلا جون بودیم که کلی زحمت کشیده بودند و غذاهای خوشمزه درست کردن .با کلی مهمون تو هم مثل همیشه بازی و شیطونی و شیرین زبونی می کردی .

بازی دخترونه

قربونت برم من توی فامیل زیاد پسر نیست که با اونا بازیهای پسرونه بکونی اینجا هم با دخمل عمه های نازت داری عروسک بازی می کنی .

هلیا جون

تو با دختر عمه نازت مه متولد سال 86 هست ماشاله خانمی شده برای خودش داری خاله بازی می کنی .

تاتر

جمعه را بعد از فیلمبرداریو پیش اومدن مشکل کوچیکی که البته به شما اصلا مربوط نبود گذروندیم و شنبه رفتیم کلاس کارگاه بازی و ماشاله به تو کلی شیطنت کرده بودی خانمتون می گفت با سارینا نمی سازی و خیلی اذیتش می کنی طفلی سارینا خیلی ظریف و ناز و دخمل شیرینی هم هست با لباسهای ناز و کوچولوش البته از شما یکسال هم بزرگتره اما نمی دونم چرا به این اسم حساسیت داری .بله بعد کلاس اومدیم خونه و کمی استراحت و عصرونه بعد با هم رفتیم تاتر و نمایش فرار از مزرعه که برای اولین بار بود می رفتی و کاملا ساکت و دهن باز نگاه می کردی با تعجب و جیکت در نمی یومد .خلاصه 9 هم اومدیم خونه و بعد بابا اومد با او بازی کردی و خوابیدی .

بازی

یکشنبه هم با خاله غزاله رفتیم بیرون و خانه مامان زری و کلی با هم گردش و بازی کردیم .

باران شدیدباران بهاری شدید

و باران گیر شدیم وقتی داشتیم ورزش و پیاده روی کی کردیم چنان سیلی گرفت و تگرگ که موش اب کشیده شدیم و دویدیم و اومدیم خانه مامان زری .

پارک

دوشنبه بابا صاقد کمی زود اومد و با هم رفتیم پارک و کلی بازی و اسب سواری طبق معمول .

پارک

سه شنبه هم دوباره عصری رفتیم پارک با باباصاقد و کلی بازی کردیم .

پارک پارک

هوا خیلی سرد بود و اما تو رضایت نمی دادی بریم خونه و بازی می کردی .

باران شدید

بله چهارشنبه هم رفتیم کلاس که توی راه باران گیر شدید شدیم و خیس خیس بعد در راه برگشت هم دوباره خیس خیس شدیم شانس ما این هفته کلا باران گیر بودیم .و بعد کلاس هم مهمان خانه مامان زری بودیم و تو هم عصری با بابایی رفتی پارک و کلی اتیش سوزوندی .از سوالاتت بگم که خیلی فنی شده کلامات را دو بخش ومی کنی و بخش بخش معنیشون رو می پرسی که من نمی دونم چی بهت بگم مثلا می گی مع یعنی چی ؟ لم یعنی چی و بقیه کلمات مات را همین طور سوال می کنی و بگم که یه شعر قشنگ بهاری از کلاست عالی یاد گرفتی که خودم نفهمیدم یه بار در کلاست گفته شده تو همون ساعت حفظ کرده بودی ماشاله پسر گلم .اما خیلی شیطون شدی و خیلی اتیش می سوزوندی که از تو بعید بود نمی دونم چی کار کنم اما سن 3 تا 4 سال بچه ها کلا همینطورن و باید سازش کرد .

موفق باشی تا خاطره ای دیگه بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان
31 فروردین 91 12:39
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
sana
31 فروردین 91 12:49


بوس
مامان آرمان
31 فروردین 91 14:57
سلام. ممنون از نظرات خوب و مفیدتون.سعی میکنم رعایت کنم ولی علت سرماخوردگی آرمان در سال قبل بیشتر بخاطر این بود که تو مهد بچه ها با اقسام مختلف ویروس در رفت و آمد بودند و زمانی که خونه است اینطور نمیشه...ولی توصیه های شما خیلی عالی بود.من به زنجبیل و ترکیبش با عسل آشنا هستم و میدونم که خیلی موثره. دوست خوبم مطلب خاطرات کاملا خصوصیه و شرمنده که به هیچ کس رمز داده نشده...اگر باز پستی داشتم که رمز داشت و کاملا خصوصی نبود شما جز اولین دوستانی هستید که حتما رمز بهتون خواهم داد امیر علی گل و باهوش و دوست داشتنی و مامان خیلی خیلی خوب و مهربونش را میبوسیم(آرمان و مامانش)
مبین فرفری
31 فروردین 91 16:38
آفرین به مامان فعال
امیر جون شعرتو به منم یاد میدی


ممنون سهیلا جان .بوس
مامان حنا
31 فروردین 91 23:10
ندا جون ماشالله خودت نمونه یه خانو فعال و پر انرژی هستی با خوندن مطالبت کلی انرژی خوب خوب میگیرم
امیر علی جون مامان جونت گفته همش در حال بازی بودی خاله جون ماشالله و خوش به حالت اتمیدوارم که همیشه با شادی و بازی باشی
ندا جون از روی ماه امیرعلی جونم ببوس
رمز رو خصوصی برات ارسال میکنم


از لطف سرشارت و محبتت ممنونم خانم هنرمند و باسلیقه
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 0:46
امیر علی جون بروز هستش
بهش سر بزنید


می یام
مامان سارا
1 اردیبهشت 91 7:03



بوس
مامان دانیال
1 اردیبهشت 91 15:41
خسته نباشین عزیزانم.
امیدوارم که همیشه موفق و خوش باشین.
دوست دارم خاله جونم.


ممنون خاله جون بوس
الهام مامان رامیلا
2 اردیبهشت 91 1:17



بوس
مامان ثمین
2 اردیبهشت 91 10:38
noruz1391.niniweblog.com
سلام دوست من.میشه به این آدرس بیایی و به من (ثمین کوچولو)رای بدی


بله عزیزم الان رای دادم
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 13:47
اميدوارم تمام روزا بهتون خوش بگذره آفرين به اين ماماني با حوصله و فعال كه از تمام وقت به نحوه احسن استفاده مي كني
اسب سواري خوش گذشت خاله جون


ممنون خانمی تشکر از حمایتت و این همه لطفت .بوس
صونا
2 اردیبهشت 91 14:49
ای ول به اين مامان ندای گل و امير علی ناز که در همه حال حتی زير بارون هم دست از تلاش و کوشش برنمی دارن...
دوستون دارم

صونا جون ممنون از حمایت و لطفتون .بوس
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 14:16
بازم یه مامانیه مهربون
یه گل پسر باهوش و شیرین
و یه عالمه عکسای خوب و دوس داشتنی
شاد باشید


بوس
مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 23:40
به به میبینم که مادر و پسر فعال زیر بارون هم دست از فعالیتشون برنداشتن
هوررررررررررررررررررررررررا زنده باد


مرسی خانمی بوس
مامان بهار
7 اردیبهشت 91 11:48
خرگوشکم دوست دارم
به امیر علی هم سر بزن
امیدوارم همیشه کنار مامان بابا شاد و خوشحال باشی عزیزم


ممنونم عزیزم بوس
مامان بهراد جون
12 اردیبهشت 91 21:06
سلام من مامان بهراد جون هستم
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
من و همسرم همیشه به وبلاگ شما سر می زنیم و واقعا لذت می بریم
شما هم به وبلاگ پسر کوچولو ما سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشیم
انشا الله که بتونیم در آینده دوستای خوبی برای هم باشیم



سلام عزیزم شما لطف دارید ومن وارد وبلاگتون شدم اما متاسفانه نمی دونم چرا نمی تونم براتون نظر بزارم کد برای تایید نظر باز نمی شه .ایشاله که درست میشه به زودی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد