امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

باهوشم

تولد 12 سالگی روژین جون (دختر عمه )

1391/3/6 15:47
7,730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم نفسم عمرم جیگرم عزیزم ... می خوام دوباره خاطره ای برات تعریف کنم امیدوارم از خاطره هایی که برات تعریف می کنم راضی باشی و خوشت بیاد من تمام سعی خودمو می کنم که تو وقتی بزرگ شدی و برای خودت مردی شده باشی کلی خاطرات قشنگ از دوران کودکیک به جا مونده باشه که با خوندنش تو رو برگردونه به دوران کودکیت من سعی می کنم تمامی روزهایت را جز به جز برات تعریف کنم .

حالا بیاااااااااااااا دنبالممممم ...

از چند شنبه را برات تعریف نکردم که یادم نمی یاد صبر کن آهان یادم اومد از چهارشنبه که رفتیم کلاست و تو یه شعر دیگه یاد گرفتی خیلی قشنگه بعدا برات می نویسم و بعد از انجا رفتیم خانه مامان زری که خاله غزاله اینا همه اونجا بودند و بعد تماشای فوتبال هم رفتیم خانه مان شام مامان زری باقالی پلو درست کررده بود که تو عاشقش بودی و خوب خوردی از بس خوب نمی خوری وقتی هم خوب می خوری من کمی ذوق می کنم کلا تو ریز نقشی با ورجه وورجه زیاددددددددددددددد و فعالیت مغزی بسیار کم غذا و خوراک هم هستی که نمی دونم الان که مرد شدی خوب شدی یا همونطوری هستی خلاصه هر جور که هستی امیدوارم قوی و مرد واقعی باشی همین برای ما کافیه عاشق یه پسر قوی مودب و درسخون با روابط عمومی عالی و مردمدار با ایمان و صادق و قهرمان در هر زمینه امیدوارم الان که داری می خونی همین طوری باشی که ما ارزو داریم .

5شنبه از صبح زود من با بابا صادق رفتیم کلاس بصیرت زنان بانک انصار که فرهنگسرای اشراق بود با سخنرانی دکتر اسماعیلی بسیار عالی و اموزنده بود و من کلی هم از صحبتهای این اقا خندیدم اینقدر که زیبا سخن می گفتند .پذیرایی عالی بود ساعت 2 بابا اومد دنبال من و اومدیم تو رو از خانه مامان زری برداشتیم و اومدیم خانه و بعد هم استراحت تا عصری و عصری هم رفتیم گردش سه تایی و برات دو دست لباس تابستونی توی خونه هم خردیدم و گشتیم و شام هم خوردیم و اومدیم خانه خیلی خوش گذشت ...

تا یادم نرفته برای خاله های خوب اسم کتاب رو بنویسم ( خانواده متعادل و نامتعادل ) و فرق فرزندان دختر و پسر و زن و شو هر در اینده بود بسیار عالی و اموزنده هست پیشنهاد می کنم حتما بخونید ....

شماره مشاوره این دکتر : 09127503439 ساعت تماس : بعد از نماز مغرب و اعشا فقط یک ساعت

حالا عکسهااااااااااااااااااا:

بوف

شام مهمان بابا در رستوران بوف و بلال و سالاد مخصوص تو و سوخاری من و بابااااااا

دانیال

راستی یادم رفت سه شنبه ناهار خاله گیتا و دانیال جون اومدند خانه ما و هدیه تولدت رو زحمت کشیدند اووردند که قطار بود حالا صاجب دو تا قطار شدی اما به بازی فکری و پازل توی اسباب بازیها علاقه داری و زیاد سمت اسباب بازی نمی ری مگر اینکه اسب باشه که نگاهش می  کنی .خاله جون دستت درد نکنه .

ناهار

ناهار خاله جون هوس ته چین مرغ کرده بود که قبل از اومدن خاله درست کردم با پوره سیب زمینی شانسی هم خوب از اب درومد دانیال جون می خواست بخوابه و تو هم اذیت می کردی و بلند حرف می زدی و من فرستادم رفتی خانه مامان زری جون .

ته چین

یک تجربه برای تو و همه خاله های مهربون دارم که البته ماشاله همه خاله ها خوب بلد هستند و کلی اداب پذیرایی را می دانند چون تجربه کرده بودم خواستم اینجا هم برای تو پسرم هم گفته باشم اینکه حتما قبل از ورود مهمون به خانه تمامی اسباب پذیرایی رو اماده کن همچنین غذا که وقتی مهمان وارد شد چه غریبه و چه اشنا تو بتونی در کنار مهمانهایت باشی و به خودت هم خوش بگذره و خسته از کار نباشی که انرژی منفی به مهمانهایت هم داده باشی همه چی از قبل اماده و مرتب باشه و به همه شما مخصوصا مهمان خوش بگذره و مهمان موذب و تنها نمونه ....ببخشیدا فضولی کردم اما اینم برای من یه تجربه بود که خواستم بگم ...........

تولد

و اما تولد روزین ما ساعت 8 رسیدیم و هنوز کسی نرسیده بود تو هم تازه ازخواب بیدار شده بودی با بابا رفته بودی حمام و بعد هم بابا خوابونده بودت تا شب سرحال باشی ..

قهرمان

پهلوون پنبه من قهرمان من فدات بشم من .

عزیزانم

امیر علی و مامان نیره جون که خدا ایشاله همیشه سایشون را بالای سر ما حفظ کنه .سلامت باشید .

پسر و پسر پسر و مادر پسر

بله مادر همسر و همسر و پسر همسر عاشقتونمااااااااااااااااا

فدات

اینم پسر بد اخلاق من ....

عشق

عشق این دختر عمه و پسر دایی رو ببین جانم .

کادو

مثل همیشه مامان ننی جون برای تو هم هدیه خریدند اونم باغ وحش که عاشقشی کلی خوشت اومد ..

مامان ننی جون ما خیلی شرمنده شما هستیم ایشاله روزی برسه جبران کنیم .کلا من چون پسر دارم عاشق مادر پسر ها هم هستم اگه دختر هم داشتم بر عکس هم میشد اما حالا که پسر دارم همه مادرشوهر ها را خوب می فهمم و می دونم اونا اروز دارن پسر هاشون موفق و شاد باشن و چقدر دیدن این لجظه نوه و همسر پسرشون براشون زیباست منم اردات خاصی به مادر شوهر ها دارم مخصوصا عاشق مادر شوهر خودم هم هستم اخه امیر علی دوست دارم روزی نی نی تو و همسر تو رو بیینم و می دونم این لجظه برای مادر چقدر قشنگه ....قبلا که پسر نداشتم درک نمی کردم اما حالا خوب می فهمم و باید قدر این مادرها رو دونست و سپاس و حمد نثارشون کرد ...مامان ننی خالصانه عاشقتم .

صدرا

صدرا کوچولووووووووو که تو عاشقشی و کوچکترین عضو فامیل مادری بابا .عمه سهیلا جون برای تولد روژین همه فامیل مادری خودشو دعوت کرده بودند که این کوچولو نی نی دختر دایی عمه جون هستند .

تولد

تولدت مبارک روژن جونم ایشاله صدها سال به خوبی و شادی کنار خانواده مهربونت زندگی کنی .

غزل

چه کیک نازی و چه بچه های گلی ...

پسر ها

اینم مردها ااااااااااااا توی دهنت موز هست و هنوز قورتش ندادی از دست تو که اینقدر یواش می خوری شام عمه جون برای تولد ماکارانی بود که تو اصلا برعکس همه بچه ها دوست نداری و نمی خوری منم مجبور شدم برات به دستور خودت کبابا مامان ننی که خیلی دوست داری کباب تابه ای های مامان ننی رو همونطوری برات درست کنم و قبل از شام برات گرم کردم و تا اخرش خوری اما دریغ از یه قاشق ماکارانی اینم شانس منه که تغذیه رژیمی داری .................

عشق و حیفم اومد این عکس عشق پدر و دختر را برات نزارم اینم هلیا جون که خیلی خانم و بزرگ و مهربون هستش و پدرش عمو مجید که تو خیلی دوسش داری ....

بله اینم خاطرات این مدت امیدوارم خوشت اومده باشه ........

الان هنوز بیدار نشدی برم به کارهام برسم تا تو بیدار بشی و بریم کلاس و ........ نمی گم تا خاطره ای بعد برات بنویسم بوس بده بیادددددددددددددددددد.بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آريا
6 خرداد 91 11:42
عزيزم تولد روژين جونو از همينجا بهش تبريك مي گم اميدوارم 120 ساله شه
اميدوارم در آينده هرچي براي اميرعلي جون آرزوشو داري تحقق پيدا كنه و اميرعلي همون مردي بشه كه مامان در كوچيكيش آرزوشو داشته و تو هم معلومه كه يه مادر شوهر خوب و مهربونو ماه مي شي
بوس براي جيگر خوشتيپه خودم


وای عزیزم ممنون از ارزوهای قشنگت .مرسی لطف داری بوس
باباصادق
6 خرداد 91 12:24
ای مامان ندا با خوندن این مطالب وعکسها اشک تو چشمهام جمع شد.انشااله امیرعلی درتمامی مراحل زندگی موفق خواهد شد.وخوش به حال همسر امیرعلی
که چون تویی مادرشوهر مهربان ودوست داشتنی نصیبش میشه.


وای عزیزم ... دنیا همینه دیگه ... سعی می کنم خودم خوب باشم تا عروس گلی نصیبم بشه و پسرم رو اذیت نکنه ...
مادر کوثر
6 خرداد 91 13:44
سلام عزیزم. تولد مبارک


ممنون عزیزم بوس
مامان سارا
6 خرداد 91 17:42
به به چه پسر خوش تیپی


امیدوارم همونی بشه که آرزوش رو دارین
ولی من بعید میدونم این بچه های ما بعد بیان و این همه نوشته ها رو بخونن


نه نگو چرا نخونن ؟؟؟ اگه پسره منه که مثل من و باباشه و عاشق خاطرات و گذشته ...
فهیمه
6 خرداد 91 23:00
ندا جونم امیدوارم به تمام آرزوهات برسی و امیر علی برات مایه ی افتخار بشه


مرسی عزیزم شما هم همچنین عزیزم بوس
مامان تارا
7 خرداد 91 8:49
تولدت مبارك روژين جان
ماشاء الله خيلي پركار و انرژيك هستي ندا جون گذاشتن اينهمه عكس حوصله ميخواد اميدوارم هميشه همينطور شادو پرانرژي باشي عزيزم


مرسی عزیزم نه زیادم حوصله نمی خواد عشق به فرزند خودش حوصله هم می یاره بوس


مامان کسری کوچولو
7 خرداد 91 14:51
سلام خانوم خوب سلام عروس خوب .اول از همه خوشحالم مادرشوهرت عروس خوبی نصیبش شده و دوم اینکه واقعا همه چی تو این دنیاست اگر خوبی کنی خوبی میبینی اگر بدی کنی .... پس چه خوبه خوبی کنیم تا در اینده جلومون ادمای خوبی نصیبمون بشه خیلی خوشم اومد از حرفت که گفتی الان چون مادر پسرم هستم میدونم مادرها برای پسراشون چقدر زحمت کشیدن امیدوارم همه مثل شما فکر کنن !!!!!!!!! راستی عزیزم تو یه فرصت حتما ادرسمو بهتون میدم

بله البته شما لطف دارید مادر شوهر خوب مثل مادره خود ادمه وقتی خوب باشه عروس هم خوب میشه چرا که نه
مامان ملینا
8 خرداد 91 12:20
وواایی چه سفره خوشگلی مامان باسلیقه که می گن شماهستین خیلی با سلیقه ای .امیر علی قدر مامان رو بدون.تولد روژین خانم هم مبارک باشه.امیر علی خیلی دوستت دارم به ما هم سر بزنید دیگه


مرسی عزیزم لطف داری بوس .حتماااااااااااا
مامان زهرا
8 خرداد 91 13:55
سلام خانمی

مثل همیشه از خوندن مطلبتون کلی لذت بردم و لبخند گوشه لبمون نشست....
همیشه شاد و خندان باشید و جمعنون جمع باشه

ممنون عزیزم لطف دارید .
مامان نیاز
8 خرداد 91 20:17
وای مامان نمونه
تولد روژین جون هم مبارک
امیرعلی جونم چه ناز شدی راستی کتابی رو گفتی خوندم البته نه همهاش رو خیلی جالبه
انشاالله به همه آرزوهات برسی مامان ندا و یه عروس خوب و مهربون هم خدا بهت بده

دوست خوبم ماشاله خانم فعال .هدی جونم ممنون ایشاله خدا داماد گلی هم نصیب شما کنه .بوس
مامان امیررضا
9 خرداد 91 11:30
سلام امیرعلی جان و مامان خوبش
وب خوبی دارید کلی وق کردم و لذت بردم
خدا پسرت رو برات حفظ کنه
با اجازتون لینکتون می کنم تا باز هم بهتون سربزنم
شما هم اگه دوست داشتید به ما سربزنید و لینک کنید
شاد و موفق باشید


مرسی عزیزم .خوشحال شدم بوس
صونا
9 خرداد 91 13:32
عزيزم انشاالله به آرزوهاتون برسين...
تو اين دنيا هر چی بکاری تو آخرت همون رو برداشت می کنی...پس چون عروس خوبی انشاالله عروس خوب هم نصيبت می شه...

ممنون صونا جون از اینکه به ما سر می زنی و لطف فراوان داری من همچنان نمی تونم براتون در و بلاگت نظر بزارم ایشاله که زودتر درست بشه .بوس
مامان امیر علی
9 خرداد 91 17:38
تولد رژین خانم گل مبارک باشه.
ماشالا چه مادر شوهر جوونی داری.خدا حفظش کنه.معلومه که حسابی مهربونه

واقعا ماشاله گل گل مادر شوهرمه .مهربون و فداکار
بوس
شقایق.مامان حباب
9 خرداد 91 22:02
عزیزم ماشالا پسر به این خوش تیپی و جنتلمنی 100% عروس خوبی گیرت میاد. مثل خودت خوب و مهربون.
انقدر جالب مینویسی که آدم فکر میکنه اونجاست...
به ماهم سر بزن........


سلام عزیزم من خاطرات شما را که بسیار بامزه و جالب می نویسی می خونم اما متاسفانه برای دوستان بلوگفایی خودم نمی تونم نظر بزارم نمی دونم چرا کد نمی یاد تا تایید بشه ببخشید ایشاله که زودتر درست بشه .بازم ممنون که اومدی بوس
مامان آريا
10 خرداد 91 10:33
دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت / جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک / دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .

روز مرد و پدر و بهتون تبريك مي گم
يه بوس هم براي مرد كوچك خاله امير علي جان

اریا جون هم روزش مبارک مرد کوچک فدات بشم من بوس

مامان آرمان
10 خرداد 91 22:44
چه جالب...آرمان هم اسم دختر خاله اش روژین هستش و اون هم 12 سالشه....
روژین خانم تولدت مبارک


اره عزیزم چه جالب ....ممنون عزیزم بوس
شقایق.مامان حباب
11 خرداد 91 10:40
سلام دوست من. ممنونم.
منم هرروز میام تا پسربلای شمارو ببینم. خیلی دوسش دارم.
امیدوارم زودتر این مشکل حل بشه و برام نظرای خوشگلت رو بذاری. بوس بوس


ممنون عزیزم لطف داری ایشاله بتونم به زودی براتون نظر بزارم .بوس
شقایق.مامان حباب
11 خرداد 91 21:31
راستی عزیزم وبلاگ نینی من و به چه اسمی لینک کردی؟ یا شاید هم پاک شده؟ آخه پیداش نمیکنم؟


در ارشیو پیوندهای روزانه نشون میده عزیزم به نام حباب کوچولو
مامان بهار
12 تیر 91 23:41
خاله جونی دلم واست تنگ شده بود
من که اه نیام سر بزنم اصلا انگار نه انگار یه دوستی داشتی با این مشخصات


سلام عزیزم مرسی که اومدی بوس
می یام پیشتون .......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد