امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

باهوشم

روزمرگی هاااااااااااا

1391/6/2 10:13
2,788 بازدید
اشتراک گذاری

بیا دنبالم ...........

 

سلام به همه دوستان عزیزم و خاله های گل که همواره با نظرات قشنگتون با من همراه بودید چه خصوصی ها و چه نظرا ت دیگه همه را خوندم و کاملا استفاده کردم و شکرگزار خداوندم که شما دوستان به این گلی را به من داده .......

خلاصه پسرم بعد از اون همه کار و خستگی و مریضی و فشار خستگی ها با دستور دکتر استراحت کردم البته چه عرض کنم اصلا اهل استراحت نیستم و نتونستم بازم کمی استراحت کنم فقط کمتر بیرون رفتم و زحمت کلاس بردنات هم افتاد گردن مامان زری که خیلی ازش ممنونم .

هر روز 9 صبح بیدار میشیم و من به نظافت خونه و کارهای خونه و تو به درست کردن پازل و بسکتبال و حرف زدن مشغولیم شاید در هفته دو تا سی دی زبان هم ببینی اگه خیلی کار داشته باشم و بی حوصله برات کارتون می زارم ....

....بعد هم هر روز مهمون ویژه افطار داریم اونم بابا صادق هست که هرروز بیشتر از روزهای قبل پذیراش هستیم و بابا هم هر روز کلی هوس جدید داره و کلی سفارشات توپ میده و منم با خستگی که هنوز مونده و دارم با تمام وجود از مهمان گلمان پذیرایی می کنیم .یه روز هم خانه مادربزرگ من همه خانواده دعوت به افطاری بودیم و خیلی خوش گذشت ...

راستی کلی سوغاتی عمه های گلت با مامان ننی برات اووردن که اسب هست و اسپایدر من که عکسهاشو برات بعدا می زارم ...

خلاصه کلاسهای نخبگان که تموم شده و تا پاییز ایشاله و کارگاه بازی هم امروز تموم میشه تا ترم اخرش بعد از یه هفته تعطیلی دوباره شروع میشه و ترم اخر هست و بعد نمی دونم تا پاییز چه کار کنم چون خیلی علاقه به رفتن و کلاس های خودت داری

در این ترم لی لی بازی یاد گرفتی که اینقدر خنده دار بازی می کنی و نمی تونی اما هر روز سعی می کنی تا بهتر لی لی بری و با هم بازی می کنیم ....یادش به خیر اون زمان توی کوچه ها لی لی بازی می کردیم و امروز شما باید در کلاسها این بازیها را یاد بگیرید .........چه دوره ای شده چی می خواد بشه معلوم نیست والااااااااااااا...

هنوز برای بردن به کلاس زبان مرددم نمی دونم از پاییز ببرم یا نه ؟ چون باید درست تصمیم بگیرم یا باید مدام بری یا اصلا نه نمی خوام بری پس باید خوب تصمیمی بگیرم که سن درست را برای زبان یاد گرفتن انتخاب کنم ....دوست دارم از تجربیات خاله های خوب در این زمینه استفاده کنم ؟؟؟؟

خلاصه به نظرم خیلی فهمیده تر و بزرگتر از قبل شدی و حرفهای قشنگ و بزرگ می زنی چقدر قشنگ سلام می کنی و اداب اجتماعی خیلی عالی پیدا کردی خلاصه از رفتن به این کلاسها کاملا راضیم حتی بابا صادق هم می گه خیلی این کلاسها و توی اجتماع بردن برای امیر علی تاثیر داشته و قابل لمسه ...خلاصه ارزوی ما موفقیت تو هست بیشتر از همه پسری و مسول اینده و خودتو و دیگران هستی نمی خوام روزی برسه که خودت ما رو سرزنش کنی که چرا روزی که می تونستید منو همراهی کنید نکردید و خلاصه  بقیه حرفهااااااااااااااااااا....

هنوز عکسهای اتلیه که رفتیم حاضر نشده و معلومم نیست چه روزی اماده بشه ...

الانم داری با همت تموم بسکتبال بازی می کنی و منم اماده رفتن هستم تا به کلاس بریم هوا امروز خیلی گرمه شاید دیگه امروز با تاکسی نریم با اژانس بریم ...تاتر جدید هم گذاشتن که شنبه می برمت ...

دیگه برات بگم :

اهان خیلی قشنگ منو صدا می زنی می گی : مامان ندا جونم ..خوشگلم ...عزیزم ...قربونت بشم من ندا جون و کلی قربون صدقه من می ری

شب که بابا می یاد می دوی دم در و با صدای بلند می گی بابا سلام عشقم بابا جونم بابایی من و ...کلی برایبابا زبون می ریزی و کنارش می شینی و دنبالش راه می ری با صادق نماز می خونی خرید می کنید و خوراکی می خوریدالبته منظور از خوراکی نه اهل بستنی هستی نه چیزای دیگه فقط گردو تازه و فندق تازه و میوه های مثل خربزه و اجیل چهار مغز .... غذاهاتم حتما باید با سبری خوردن یا سلاد همراه باشه مفید و مختصر صبحها شیر و عسل و موز با نون پنیر بهت می دم که البته به مقدار بسیار کم و ظهر ساعت 12 دیگه ناهار بهت می دم البته کم می خوری بعدشم چهارمغز و میوه تا عصرونه هر چی باشه و شب هم شام مختصر با اجیل و مغزها کلا کم اما مفید و سالم می خوری نمی دونم راضی باشم یا نه نمی دونم چی بگم شاید خوب باشه شایدم بعد باید تحقیق کنم 

و کلی با هم شبا فوتبال بازی می کنیدددددددددد اینقدر بلدی که منو نگاه می کنی می گی داریم فوتبال بازی می کنیم تو دوست نداری ؟

منم می گم نه دوست ندارم بعد هم می گی بابا بیا بسکتبال بازی کنیم ...شبهایی که هم فوتبال داره با صادق مثل دو تا مرد می شینید و با هم نگاه می کنید و اینقدر از بابا سوال می کنی که کلافه میشه اونم حساس داره بازی رو نگاه می کنه تو هم دایم سوال می کنی ...........

خلاصه روزمرگی شده و همینا که یادم می یاد را برات گفتم

از همه دوستان خوبم ممنون فعلا این پست بدون عکس هست تا بعد در پست بعد ایشاله بهتر و کاملتر بشه ...

التماس دعا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سارا
11 مرداد 91 17:20
خدا را شکر بهتری عزیزم اما کاش به خودت فرصت بیشتری برای استراحت میدادی

پسر خوش سر و زبونت رو ییوس



مرسی سارا جون کاش می تونستم استراحت کنم اصلا ادم استراحت نیستم دست خودم نیست .....
سیما مامان هلیا
12 مرداد 91 8:54
افرین به گل پسر با ادب و باهوش و فعاااااااااااااااااااااااااااااااااال

ممنون گلم بوس
مامان سهند
12 مرداد 91 12:25
سلام نداجونم خیلی عالیه این پسر خوشگل ما خیلی خوب یاد گرفته که چه کار کنه و اون هم از زحمت مادر مهربونی مثل شماست؛ گلم لطفا بهم بگو امیر علی رو باشگاه میفرستی برای بسکتبالش، توی این سن بچه ها رو قبول میکنن؟ بعد هم لطفا بگو کلاس نخبگان کجاست چه کلاسهایی پیشنهاد میکنی سهند رو بفرستم؟
امیدوارم گل پسرت همیشه موفق باشه/


ممنون عزیزم به ما سر زدین می یام پیشتون ...
sara
12 مرداد 91 14:45
ببخشید چجوری میشه اهنگ گذاشت توی وب برام بفرستید
مامان زهرا
13 مرداد 91 2:35
خوبی خانمی
خدا را شکر بهتری
یکم بیشتر به فکر خودت باش
مادر رکن اصلی خونه است پس اول باید رکن خونه محکم باشه
نابغه کوچولوم را هم ببوس


ممنون عزیزم خدا شما را برای خانواده عزیزت حفظ کنه ایشاله بوس
صونا
13 مرداد 91 18:49
ندا خوشحالم کمی بهتری انشاالله به زودی سرزنده تر و شاداب تر و سلامت تر از پيش باشی...
مواظب خودت باش خانمی..اميرعلی به مامان پر نيرم نياز داره...
امير علی نازمو می بوسم که واسه خودش مردی شده


ممنون عزیزم سلامتی بالاترین نعمته همیشه بوس
مامان سهند
14 مرداد 91 2:27
سلام گلم ممنونم بابت محبتت


موفق باشیدددددددددبوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 9:14
شماها خیلی فعالید. منکه میرم سرکار و برمیگردم، کمی هم تنبلی میکنم و خیلی با آرتین نمیرسم بازی کنم.


چون سر کار می رید باید بیشتر برای ارتین خان برنامه ریزی داشته باشیددددددددددد بوس
مامان آريا
14 مرداد 91 13:45
سلام عزيزم خیلی عاليه این پسر باهوش و ناز نازي ما یاد گرفته که چه کار کنه و اون هم به خاطر زحمتاييه كه تو مهربون براش مي كشي
خوشحالم كه حالت بهتر شده بشتر استراحت كن خانومي

مرسی عزیزم بوس
مادر کوثر
14 مرداد 91 19:17
سلام مامانی
خداروشکر که بهتری
مرسی که با حوصله مینویسی
افطاری نوش جان و انشالله به تمام آرزوهات برسی
ماشالله به این گل پسر باهوش و زرنگ
همیشه شاد و سلامت باشید
مواظب خودت باش



ممنون عزیزم لطف داری بوس
شقایق.مامان حباب
15 مرداد 91 9:23
سلام ندا جون
ایشالا همیشه با خانواده شاد باشید
امیدوارم منم بتونم مثل تو مادر خوبی باشم


همه مادرها خوب هستند عزیزم بوس
الهام مامان رامیلا
16 مرداد 91 15:48
سلام ندا خانم کلی دلمون براتون تنگ شده بود چه کار خوبی کردی اومدی به به به این روزمرگی ها تون کلی خسته نباشی عزیزم
ببوس امیر علی گلمون رو


ما هم دلمون براتون تنگ شده بوس
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:15
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
مامان ایلیا گلی
24 مرداد 91 13:39
افرین....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد